آخرین تصاویر منتشر شده از Galaxy Tab S3

سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 3 را در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ تبلتی که اگر مشخصه‌های فنی فاش شده در مورد آن درست باشد به نظر می‌رسد می‌تواند استقبال مناسبی را از سوی کاربران شاهد باشد. به‌هر‌حال در مورد تبلتی صحبت می‌کنیم که نمایشگری 9.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 1536 […]

سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 3 را در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ تبلتی که اگر مشخصه‌های فنی فاش شده در مورد آن درست باشد به نظر می‌رسد می‌تواند استقبال مناسبی را از سوی کاربران شاهد باشد. به‌هر‌حال در مورد تبلتی صحبت می‌کنیم که نمایشگری 9.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 1536 در 2048 با خود یدک می‌کشد و به چیپست اسنپ‌دراگون 820 مجهز شده است. حافظه‌ی رم این تبلت 4 گیگابایتی خواهد بود و با دو نسخه‌ی 32 یا 128 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد. از دیگر مشخصه‌های تبلت مورد انتظار سامسونگ می‌توان به دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی اشاره کرد. سامسونگ این تبلت را مجهز به درگاه یو‌اس‌بی Type-C کرده و به نظر می‌رسد که گلکسی تب اس 3 با اندروید نوقا رسما وارد بازار شود.

پیش از این نیز دفترچه‌ی راهنمای گلکسی تب اس 3 سامسونگ لو رفت و مشخص شد که تبلت مورد بحث ما می‌تواند از قلم S Pen به صورت جداگانه بهره‌مند شود. از طرفی دیگر، این تبلت می‌تواند به کیبوردی مغناطیسی مجهز شود تا کاربران بتوانند از کیبورد فیزیکی QWERTY نیز استفاده کنند. رندر منتشر شده از حساب کاربری Evan Blass حاکی از این بود که تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ به کیبوردی فیزیکی و مغناطیسی مجهز خواهد شد که تصویر آن را مشاهده می‌کنید. البته به احتمال فراوان، این کیبورد همانند قلم S Pen به صورت جداگانه فروش خواهد رفت و سامسونگ آن را همراه با عرضه‌ی گلکسی تب اس 3، به صورت جداگانه برای فروش قرار خواهد داد.

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8، نقش اول کنفرانس سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل را بازی کند اما معرفی این گوشی‌هوشمند به دلایلی به تعویق افتاد. برخی بر این باورند که سامسونگ برای استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 835 تاریخ معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار جدید خود را به تعویق انداخته در حالی که برخی دیگر، امنیت بیشتر گوشی و اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 را دلیل اصلی این تاخیر می‌دانند. به‌هر‌حال، دلیل تاخیر معرفی گلکسی اس 8 هر چه که باشد، سامسونگ تصمیم گرفته تا تنها ویدیوی 60 ثانیه‌ای از این گوشی را به مخاطبان این گوشی نشان دهد. پس به نظر می‌رسد تنها ستاره‌ی میدان سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل، گلکسی تب اس 3 باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال