تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 7 طلایی رنگ سامسونگ منتشر شد

فعلا آخرین خبرها و شایعات مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ از شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است جایی که در روز جمعه سه تصویر رندر از نسخه طلائی این گوشی در رسانه‌های خبری درز یافت. در دو عدد از این تصاویر در کنار گوشی قلم اس پن سامسونگ نیز دیده می‌شود که البته مسلما به […]

فعلا آخرین خبرها و شایعات مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ از شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است جایی که در روز جمعه سه تصویر رندر از نسخه طلائی این گوشی در رسانه‌های خبری درز یافت. در دو عدد از این تصاویر در کنار گوشی قلم اس پن سامسونگ نیز دیده می‌شود که البته مسلما به طور پیشفرض با گوشی به فروش خواهد رفت. این گوشی قرار است در تاریخ 12ام مرداد ماه به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ معرفی گردد. اما هنوز اطلاعات بسیار زیادی از این گوشی جدید است که هنوز بر ما پوشیده مانده و از آن‌ها اطلاعات دقیق و درستی نداریم.

براساس اطلاعات منتشر شده تا به امروز، می‌دانیم که احتمالا این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. البته جالب است بدانید که در ابتدا انتظار می‌رفت این فبلت از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار باشد. اما باز هم جالب است بدانید که در یک لیستی که جدیدا انتشار یافته است نشانه‌هایی از وجود یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی بر روی این گوشی جدید به چشم می‌خورد. علاوه بر آن در این لیست شاهد قرارگیری یک نمایشگر سوپر امولد با دقت تصویر 1440 × 2560 پیکسل بر روی آن هستیم. از طرفی در وب‌‌سایت صادرات و واردات هند که با نام Zauba شناخته می‌شود، لیستی منتشر شده بود که نشان می‌داد ممکن است این گوشی از یک نمایشگر 6.0 اینچی برخوردار باشد. علاوه بر آن براساس این دسته از اطلاعات به احتمال بسیار زیاد این گوشی دارای بدنه‌ای ضد آب خواهد بود.

در یکی دیگر از شایعات منتشر شده نشان داده شده است که به احتمال بسیار زیاد این گوشی از میزان حافظه رم شش گیگابایتی برخوردار خواهد بود. اما این در حالی است که خبرها و شایعات دیگر نشان می‌دهند این فبلت از میزان حافظه رم چهار گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

تا هنگام معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ تقریبا زمان بسیار زیادی باقی مانده است. طی این مدت زمان به احتمال بسیار زیاد شاهد ارائه و انتشار خبرها و شایعات بسیار زیادی خواهیم بود. پس در ادامه به منظور اطلاع یافتن از این سری از خبرها با تک‌نیوز همراه باشید.