تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا و بسته‎‌بندی آن منتشر شد

تا امروز تصاویر زیادی از گوشی Moto M موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است اما صبح دیروز تصاویر جدیدی از این پرچمدار جدید موتورولا منتشر شده که تصاویری از نمای جلو و پشت گوشی و نیز بسته‌بندی آن را نشان می‌دهد. چنین به نظر می‌رسد که این تصاویر توسط یکی از خرده‌فروش‌ها گرفته شده […]

تا امروز تصاویر زیادی از گوشی Moto M موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است اما صبح دیروز تصاویر جدیدی از این پرچمدار جدید موتورولا منتشر شده که تصاویری از نمای جلو و پشت گوشی و نیز بسته‌بندی آن را نشان می‌دهد. چنین به نظر می‌رسد که این تصاویر توسط یکی از خرده‌فروش‌ها گرفته شده است. در این تصاویر به‌خوبی می‌توان جزئیات ظاهری Moto M همچون اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی را مشاهده کرد.

با توجه به مشخصاتی که قبلاً در مورد این گوشی منتشر شده و نیز آنچه که در پشت جعبه دستگاه درج شده باید گفت که محصول جدید شرکت موتورولا مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود. همچنین وجود یک چیپست هشت هسته‌ای Helio P15 مدیاتک با فرکانس 2.2 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860، رم 4 گیگابایتی و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات اصلی این گوشی خواهند بود. سنسور دوربین اصلی در عقب گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و تصاویر سلفی نیز توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی ثبت خواهد شد. علاوه بر این Moto M دارای باتری 3050 میلی‌آمپرساعتی بوده و اندروید 6.0.1 را به‌صورت پیش‌فرض به کاربران خود ارائه خواهد داد.

گوشی Moto M موتورولا که از روز سه‌شنبه عرضه آن در چین آغاز خواهد شد سه اپلیکیشن Skype، Office و OneDrive شرکت مایکروسافت را با خود به‌همراه خواهد داشت. در هر صورت تا 2 روز آینده امکان تغییر در برخی از مشخصات اعلام شده وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از مشخصات گوشی Moto M موتورولا باید تا روز سه‌شنبه صبر کرد. تصاویر منتشر شده از این گوشی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

new-images-of-the-motorola-moto-m-and-the-retail-box-surface new-images-of-the-motorola-moto-m-and-the-retail-box-surface-1 new-images-of-the-motorola-moto-m-and-the-retail-box-surface-2new-images-of-the-motorola-moto-m-and-the-retail-box-surface-3

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال