گوشی Moto M موتورولا رسماً معرفی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی، رم 4 گیگابایتی

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از شایعات بسیار گوشی Moto M موتورولا دیروز به طور رسمی رونمایی شد. Motorola Moto M مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی منحنی با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل بوده و چیپست Helio P15 مدیاتک با پردانده هشت هسته‌ای و ساعت کلاک 2.2 گیگاهرتز در کنار پردازنده […]

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از شایعات بسیار گوشی Moto M موتورولا دیروز به طور رسمی رونمایی شد.

Motorola Moto M مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی منحنی با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل بوده و چیپست Helio P15 مدیاتک با پردانده هشت هسته‌ای و ساعت کلاک 2.2 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 در این گوشی به چشم می‌خورد. برخورداری از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از دیگر خصوصیات گوشی Moto M موتورولا است.

دوربین اصلی این گوشی در عقب 16 مگاپیکسلی بوده و مجهز به فوکوس PDAF است. در جلوی گوشی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی کاربران را در گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدئویی یاری خواهد رساند. یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پایینی دوربین در عقب و همچنین درگاه پورت یواس‌بی نوع C نیز روی گوشی قابل مشاهده است. گفتنی است Moto M دارای باتری 3050 میلی‌آمپرساعتی بوده و پوششی نانو از این گوشی در برابر باران و ضربه‌های کوچک محافظت می‌کند. اندروید 6.0.1 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است.

فروش Moto M از 21 آبان‌ماه، یعنی دو روز دیگر، با قیمتی معادل 295 دلار در چین آغاز خواهد شد. گوشی جدید موتورولا در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و چنین به نظر می‌رسد که این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه جهانی Moto M ندارد.

تصاویر بیشتر این گوشی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 

the-motorola-moto-m-is-now-official-2 the-motorola-moto-m-is-now-official the-motorola-moto-m-is-now-official-1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال