شایعات جدیدی از وان پلاس 2 منتشر شد

امروز کمپانی وان پلاس با انتشار تیزری جدید رم 4 گیگابایتی پرچمدار جدید خود را تایید کرد. به گفته‌ی این کمپانی، مدل A2003 گوشی وان پلاس 2 دارای رم 4 گیگابایتی LPDDR4 خواهد بود. وان پلاس در واقع بر روی نسل جدیدی از رم در گوشی‌های هوشمند حساب باز کرده است. این کمپانی با آوردن رم 4 […]

امروز کمپانی وان پلاس با انتشار تیزری جدید رم 4 گیگابایتی پرچمدار جدید خود را تایید کرد. به گفته‌ی این کمپانی، مدل A2003 گوشی وان پلاس 2 دارای رم 4 گیگابایتی LPDDR4 خواهد بود. وان پلاس در واقع بر روی نسل جدیدی از رم در گوشی‌های هوشمند حساب باز کرده است. این کمپانی با آوردن رم 4 گیگابایتی با حافظه‌ی LPDDR4 به جای LPDDR3 سعی دارد رقابتی جدی با کمپانی‌های دیگر داشته باشد. همانطور که می‌دانید LPDD4  با مصرف باتری یکسان نسبت به LPDDR3، دو برابر بیشتر پهنای باند به کاربر ارائه می‌دهد.

مدیر کمپانی وان پلاس نیز چند روز پیش اعلام کرده بود که جدیدترین پرچمدار این کمپانی تقریبا 450 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت را می‌توان به یکی از کمترین قیمت‌ها در میان پرچمداران مختلف کمپانی‌های بزرگ به حساب آورد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون 810 به علاوه درگاه یو اس بی Type-C اشاره کرد. همانطور که می‌دانید این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد. گفته می‌شود مدل A2001 گوشی دارای 3 گیگابایت رم بوده و نمایشگری 5.5 اینچی و فول اچ دی خواهد داشت. شاید این تصمیم خیلی بدی هم نباشد چرا که طبیعتا این مدل قیمت پایین‌تری نیز خواهد داشت. این مدل از گوشی سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خواهد داشت در حالیکه سنسور 5 مگاپیکلسی نیز برای دوربین جلوی گوشی تعبیه شده است. 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 3300 میلی آمپری از مشخصات دیگر این مدل از گوشی می‌باشند.

از لحاظ ظاهری، وان پلاس 2 قرار است بدنه‌ای فلزی را با خود حمل کند و حاشیه‌های کم نمایشگر آن نیز باعث زیباتر شدن گوشی خواهند شد. وزن 166 گرمی آن باعث می‌شود تا این گوشی در میان سبک‌وزن ترین گوشی باشد که تمامی بدنه‌ی آن را فلز تشکیل داده است.

با توجه به این که اکثر کمپانی‌ها از بهترین‌ها چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر ظاهری در گوشی خود استفاده کرده‌اند به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مشخصات بالا را فعلا در ذهن خود نگه دارید تا ببینیم طراحی نهایی این گوشی چه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال