تصاویر رندر منتسب به پنل جلویی گوشی‌های Pixel گوگل منتشر شد

انتظار می‎رود که در تاریخ 13 مهرماه، گوگل با معرفی گوشی‎های گوشی‌های Pixel و Pixel L خود دوران جدیدی را شروع کند. این گوشی‎ها هر دو توسط شرکت اچ‎تی‎سی ساخته می‎شود و جایگزینی برای گوشی‎های نکسوس با برخورداری از سیستم‎عامل اندروید خام خواهند بود. اولین گوشی‎ نکسوس، Nexus One، در اوایل سال 2010 توسط شرکت اچ‎تی‎سی […]

انتظار می‎رود که در تاریخ 13 مهرماه، گوگل با معرفی گوشی‎های گوشی‌های Pixel و Pixel L خود دوران جدیدی را شروع کند. این گوشی‎ها هر دو توسط شرکت اچ‎تی‎سی ساخته می‎شود و جایگزینی برای گوشی‎های نکسوس با برخورداری از سیستم‎عامل اندروید خام خواهند بود. اولین گوشی‎ نکسوس، Nexus One، در اوایل سال 2010 توسط شرکت اچ‎تی‎سی ساخته شد. در ماه‎های گذشته ما شاهد درز رندرهایی به بیرون بودیم که پنل پشتی گوشی‎های پیکسل را نشان می‎دادند، به نحوی که چند روز قبل خبری را منتشر کردیم که در آن رندرهای غیررسمی گوشی Pixel XL گوگل توسط یکی از کاربران خوش ذوق اینترنتی به تصویر کشیده شده بود. امروز ولی رندرهای جدیدی منتشر شده است که پنل‎های جلویی هر دو دستگاه را به تصویر می‎کشند.

منبع این تصاویر، فروشنده‎ی قطعات موبایل در کشور هنگ‎کنگ، می‎گوید که نمایشگر گوشی Pixel گوگل 4.99 اینچی است، در حالی‎که مدل Pixel XL از یک صفحه‎نمایش 5.46 اینچی بهره می‎برد. هر دو گوشی دارای یک پنل پشتی دو رنگی با یک حسگر اثرانگشت در زیر دوربین پشتی هستند. این دو گوشی انتظار می‎رود اولین گوشی‎هایی در آمریکا باشند که از چیپست اسنپ‎دراگون 821 استفاده می‎کنند، و چند روز قبل شایعه‎ای مطرح شده بود که Pixel XL (مطمئن نیستیم که مدل 32 یا 128 گیگابایتی باشد) قیمتی در حدود 649 دلار خواهد داشت.

تصاویر زیر گفته می‎شود از پنل‎های جلویی گوشی‎های Pixel گوگل گرفته شده‎اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال