آخرین به‌روزرسانی برای تسلا مدل S، آن را به یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا تبدیل می‌کند

معمولا بسیاری از پر سرعت‌ترین خودروهای دنیا قیمت‌های بسیار بالایی نیز دارند. کاربران قادر خواهند بود تا با خریداری یک خودرو پورشه یا فراری، سرعت‌های بسیار بالایی را تجربه کنند. این در حالیست که شرکت تسلا پیشتر با معرفی خودروی الکتریکی مدل S، موفق شده بود تا سرعت بالا و البته شتاب فوق‌العاده خوبی را برای این […]

معمولا بسیاری از پر سرعت‌ترین خودروهای دنیا قیمت‌های بسیار بالایی نیز دارند. کاربران قادر خواهند بود تا با خریداری یک خودرو پورشه یا فراری، سرعت‌های بسیار بالایی را تجربه کنند. این در حالیست که شرکت تسلا پیشتر با معرفی خودروی الکتریکی مدل S، موفق شده بود تا سرعت بالا و البته شتاب فوق‌العاده خوبی را برای این خودرو به همراه آورد.

حال مهندسین این شرکت از باتری 100 کیلووات ساعتی جدیدی برای خودروهای مدل S و مدل X رونمایی کرده‌اند که می‌تواند شتاب این خودرو را بیش از پیش افزایش دهد. تسلا مدعی شده که به کمک این باتری‌ها، خودروی مدل S می‌تواند سومین خودروی سریع جهان با شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 2.5 ثانیه باشد. این در حالیست که رتبه‌های اول و دوم به ترتیب از آن خودروهای فراری لافراری و پورشه 918 اسپایدر که قیمت‌های میلیون دلاری دارند، بوده، اما خودروی شرکت تسلا کمتر از 100 هزار دلار قیمت دارد. در مورد خودروی مدل X نیز باید اشاره کنیم که به کمک این باتری، شتاب این اتومبیل شاسی‌بلند و سنگین، به 2.9 ثانیه خواهد رسید.

عملکرد این باتری جدید نیز بهتر از گذشته شده و کاربران قادر خواهند بود تا با یک بار شارژ کردن آن، مسافت 315 و 289 مایل را به ترتیب برای خودروهای مدل S و مدل X طی کنند.

تسلا اعلام کرده که کاربرانی که پیشتر P90D Ludicrous را برای خودروی خود سفارش داده اما هنوز آن را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 10 هزار دلار بیشتر، این باتری 100 کیلووات ساعتی را نیز دریافت کرده و عملکرد اتومبیل خود را دگرگون سازند. همچنین افرادی که پیشتر P90D Ludicrous را داشته و خودروی آنها باتری 90 کیلووات ساعتی را دارد، باید برای تعویض آن، مبلغ 20 هزار دلار را پرداخت کنند.

علاوه بر این تسلا اعلام کرده که حالا که قدرتمندترین خودروی این شرکت بیش از 100 هزار دلار قیمت دارد، کاربران نباید تصور کنند که خودروهای الکتریکی قیمت بالایی داشته و نمی‌توانند به صورت عمومی فراگیر شوند چرا که آنها قصد دارند خودروی تسلا مدل 3 را با قیمت 35 هزار دلار تولید و در اختیار کاربران قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال