تصویر نمایشگر گلکسی نوت 7 و تنوع رنگی پنل‌ها لو رفت

شرکت سامسونگ اولین گوشی از سری گلکسی نوت خود را در اکتبر سال 2011 معرفی کرد. این گوشی که از یک نمایشگر 5.0 اینچی برخوردار بود به واسطه نمایشگر بزرگ خود نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد. در ادامه کار گوشی نوت دیگری با نمایشگر 5.3 اینچی معرفی شد که در کنار گوشی […]

شرکت سامسونگ اولین گوشی از سری گلکسی نوت خود را در اکتبر سال 2011 معرفی کرد. این گوشی که از یک نمایشگر 5.0 اینچی برخوردار بود به واسطه نمایشگر بزرگ خود نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد. در ادامه کار گوشی نوت دیگری با نمایشگر 5.3 اینچی معرفی شد که در کنار گوشی گلکسی اس 2 این شرکت قرار می‌گرفت. آن گوشی از یک باتری با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت برخوردار بود و از قلم S Pen نیز استفاده می‌کرد. گوشی سری نوت این شرکت توانست از قلم S Pen بهره‌های زیادی را برده و در کنار باتری بزرگ آن نسبت به گلکسی اس 2، برتری محسوسی را نسبت به گوشی پرچمدار این شرکت حاصل نماید. در ادامه این شرکت به تولید گوشی‌های سری نوت خود ادامه داده و همانند سری اس به آن اهمیت می‌داد تا جایی که تقریبا در شش ماه بعد از معرفی سری جدید گلکسی اس سامسونگ نوبت به سری جدید گلکسی نوت این شرکت می‌رسد و البته همه کاربران منتظر دیدن آن بودند. این ماجرا تا به امروز ادامه داشته و در واقع قرار است در تاریخ دوم ماه آگوست (مصادف با 12ام مرداد ماه) این شرکت کره‌ای از فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد.

همان طور که احتمالا می‌دانید همانند گوشی‌های جدید قبلی این شرکت، روز‌ها و هفته‌های قبل از معرفی محصولات جدید این کمپانی، خبرها و شایعات بسیار زیادی در رسانه‌های خبری درز پیدا می‌کند. گلکسی نوت 7 نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در این خبرها شنیدیم که گلکسی نوت 7 قرار است در نسخه رنگی آبی (Coral Blue) نیز به بازار عرضه شود. اما هم اینک خبرهای جدید انتشار یافته است که نشان می‌دهد گلکسی نوت 7 بجز رنگ Coral Blue قرار است در تمامی رنگ‌های قبلی نیز طراحی و تولید شود. این رنگ‌ها شامل آبی (Coral Blue)، طلائی، نقره‌ای تیتانیومی و مشکی می‌باشند. از طرفی براساس گزارشات رسمی این شرکت قرار است در روز 12ام مرداد ماه از این گوشی رونمایی به عمل آورد و از طرفی احتمال می‌رود در همان روز پیش فروش این گوشی نیز آغاز گردد. انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه متفاوت تولید گردد. یکی ز این نسخه‌ها مربوط به منطقه آمریکای شمالی بوده و از این رو از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه میزان حافظه رم شش گیگابایتی استفاده خواهد کرد. مدل دیگر نیز از تراشه اگزینوس 8893 سامسونگ استفاده کرده و اما آن نیز ه همراه میزان حافظه رم شش گیگابایتی دیده خواهد شد. هر دو نسخه دارای میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و از یک نمایشگر سوپر امولد 5.7 اینچی با دقت QHD استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن این دو نسخه از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه فناوری فوکوس خودکار دوگانه سامسونگ استفاده خواهند کرد. این گوشی می‌تواند با دقت 4K به فیلمبرداری بپردازد. در بخش جلویی گوشی انتظار می‌رود به جای دوربین سلفی  3.7 مگاپیکسلی از یک حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده شود. از طرفی به احتمال بسیار زیاد تمامی نسخه‌ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهند کرد و در کنار آن از نسخه  6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهند کرد. البته به احتمال بسیار زیاد این گوشی به منظور آپدیت به نسخه 7.0 موسوم به نوقا آمادگی خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و مجوز  IP68 به منظور ضد آب بودن را خواهد داشت. از طرفی به احتمال بسیار زیاد در بخش جلویی این گوشی شاهد وجود اسکنر عنبیه چشم خواهیم بود. از آنجایی که این گوشی در سری نوت است پس قلم اس پن را نیز در آن خواهیم دید.

تا دو هفته دیگر به احتمال بسیار زیاد به طور کامل مشخصات فنی دقیق این گوشی را خواهیم دانست. زمانی که شرکت سامسونگ این گوشی را به طور رسمی معرفی کرده و تمامی نسخه‌های رنگی آن را به نمایش می‌گذارد. اما تا به این جای کار به نظر می‌رسد هم چنان گلکسی نوت 7 دارای رازهایی باشد که هنوز فاش نشده است. در هر صورت چند هفته تا معرفی این گوشی باقی مانده و به احتمال بسیار زیاد تا روز موعد می‌توانیم اطلاعات دقیق و بیشتری از این فبلت جدید کسب نماییم. پس با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال