13 شهریورماه تاریخ معرفی پرچمدار میزو خواهد بود

به نظر می‌رسد شرکت چینی میزو قرار است به زودی از یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر رونمایی به عمل آورد. حداقل شایعات این طور نشان می‌دهند. روز گذشته بود که یک گوشی مرموز در وب‌سایت بنچمارک آنتوتو با نام مستهار Meizu_m98 رخ نمایان کرد. در این بخش بعضی از اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی […]

به نظر می‌رسد شرکت چینی میزو قرار است به زودی از یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر رونمایی به عمل آورد. حداقل شایعات این طور نشان می‌دهند. روز گذشته بود که یک گوشی مرموز در وب‌سایت بنچمارک آنتوتو با نام مستهار Meizu_m98 رخ نمایان کرد. در این بخش بعضی از اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی لو رفت. اما جالب است بدانید که هم اینک باز هم اطلاعات جدیدی از این گوشی مرموز منتشر شده است.

Meizu-flagship-launch

در حقیقت در وب‌سایت مربوط به شرکت میزو یک تیزر قرار داده شده است که بر روی این تصاویر عباراتی همچون Pro than Pro (به معنای حرفه‌ای‌تر از حرفه‌ای) و pro flagship fingertips (بهترین پرچمدار حرفه‌ای) به نمایش گذاشته شده است. براساس شایعات منتشر شده این گوشی جدید با نام Meizu Pro 7 یا  Pro 6 Pro وارد بازارهای گوشی‌های هوشمند خواهد شد. همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی میرو با نام پرو 6 در ماه آوریل سال پیش به طور رسمی معرفی شد. از طرفی در این تصویر تیزر می‌توان تاریخ احتمالی معرفی رسمی آن را نیز مشاهده کرد. انتظار می‌رود این گوشی جدید در تاریخ سوم ماه سپتامبر برای اولین بار به نمایش گذاشته شود. اما در مورد مشخصات فنی این گوشی باید گفت که براساس موارد لو رفته این محصول از یک نمایشگر با دقت QHD (معادل 2560 × 1440 پیکسل) برخوردار خواهد بود. از طرفی انتظار می‌رود میزان حافظه رم این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و از سویی دیگر حافظه داخلی آن نیز معادل 32 گیگابایت برآورد می‌شود. از گوشی احتمالا از تراشه قدرتمند هشت هسته‌ای اگزینوس 8890 سامسونگ استفاده خواهد کرد. دقیقا همان تراشه‌ای که هم اینک بر روی گوشی‌های سری گلکسی اس 7 و نوت 7 سامسونگ وجود دارد. واحد گرافیکی این تراشه نیز Mali T880MP12 نام دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای این گوشی منتشر نشده است اما در هر صورت همه میدانیم که محصولات این شرکت با قیمت‌‌های بسیار عالی و منصفانه با بازار عرضه می‌شوند. پس نباید در این زمینه هیچ گونه نگرانی خاصی داشته باشیم.

شاید بهتر است دوباره یادآوری کنیم که چند روز پیش این شرکت چینی از یکی از گوشی‌های میان‌رده خود با نام m3e رونمایی به عمل آورد. این گوشی نیز از یک نمایشگر با دقت فول اچ‌دی به همراه دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، تراشه هلیو پی10 مدیاتک به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی و باتری با ظرفیت 3100 میلی‌آمپری ساعتی و با قیمت تقریبی 196 دلار برخوردار بود. در طی 24 ساعت تعداد سه میلیون نفر قبل از فروش این محصول به منظور خریداری این گوشی ثبت نام به عمل آوردند. همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت میزو رقابت تنگاتنی با شرکت‌های چینی دیگری نظیر هواوی و شیائومی، اوپو و ویوو در عرصه میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود مخصوصا در کشور چین داشته و از این رو بسیار مهم است که بدانیم گوشی پرچمدار جدید این شرکت آیا توان رقابت با رقبای سرسخت خود از شرکت‌های دیگر را دارد یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال