هوآوی در رویداد MWC از ساعت مچی اندرویدی خود رونمایی می‌کند

ساعت هوشمند هوآوی (Huawei Watch) نام اولین ساعت هوشمند شرکت هوآوی خواهد بود که با سیستم عامل Android Wear وارد بازار خواهد شد. تصاویری از پوستر تبلیغاتی این ساعت هوشمند لو رفته که نشان می دهد این ساعت در طبقه‌ی محصولات لوکس شرکت هوآوی قرار خواهد گرفت…

ساعت هوشمند هوآوی (Huawei Watch) نام اولین ساعت هوشمند شرکت هوآوی خواهد بود که با سیستم عامل Android Wear وارد بازار خواهد شد. تصاویری از پوستر تبلیغاتی این ساعت هوشمند لو رفته که نشان می دهد این ساعت در طبقه‌ی محصولات لوکس شرکت هوآوی قرار خواهد گرفت. این تصویر مردی شیک پوش را به نمایش گذاشته که یک ساعت با صفحه‌‌ی گرد را در دست دارد. شعار "Timeless Design. Smart Within" در زیر این تصویر نقش بسته است. این پوستر تبلیغاتی هم اکنون توسط هوآوی به رویداد MWC 2015 وارد شده که با توجه به آن می‌توانیم صحت برنامه‌ریزی هوآوی به منظور رونمایی از ساعت مچی هوشمندش در این رویداد را رسما تایید کنیم.

از این تیزر تبلیغاتی میتوان برداشت کرد که طراحی فارغ از زمان(Timeless Design)، به ظاهر کلاسیک و طراحی بی عیب و نقص این ساعت اشاره دارد و همچنین از عبارت هوشمندی از درون(Smart Within)، به ترکیب هنر و تکنولوژی پوشیدنی‌ها اشاره دارد که توسط سیستم عامل Android Wear پشتیبانی می شود.

مدیر عامل شرکت هوآوی Richard Yu، سال گذشته اشاره کرد که ساعت هوشمند هوآوی مدلی منحصر به فرد شبیه به ساعت هوشمند تایزنی سامسونگ Gear S خواهد بود که قابلیت اتصال به شبکه ی 3G را نیز دارد.

با توجه به اینکه هوآوی اخیرا  یک دستبند هوشمند با اتصال 4.5G، LTE معرفی کرده است که در نمایشگاه MWC اطلاعات بیشتری از آن به دست خواهیم آورد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت هوشمند هوآوی اتصال 4G داشته باشد.

در کنار ساعت هوشمند هوآوی، انتظار می‌رود که این شرکت چینی جانشین یا جانشینانی را نیز برای محصولات قدیمی‌اش معرفی کند. یکی از آنها می‌تواند TalkBand B1 باشد که یک دستبند فیتنس است و قابلیت برقراری تماس را نیز خواهد داشت. انتظار می‌رود  Mediapad X1، محصولی با صفحه نمایش بزرگ بین فبلت و تبلت نیز معرفی شود. این محصول اندرویدی صفحه نمایش 7 اینچی دارد، اما می توان همچون یک تلفن هوشمند از آن استفاده کرد. هوآوی امروز و ظرف چند ساعت آینده کنفرانس مطبوعاتی خویش را برگزار می‌کند، مطمئنا در این کنفرانس اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصولات ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اخبار MWC 2015 با تیم تک نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال