اطلاعات جدید منتشر شده از Galaxy S7، وجود سنسورهای حساس به فشار در صفحه‌نمایش را تایید می‌کند

پس از اینکه در سال گذشته از تکنولوژی Force Touch و پس از آن 3D Touch برای گوشی‌های هوشمند iPhone 6s/6s Plus رونمایی نمود، عجیب به نظر نمی‌رسد که شاهد تلاش دیگر سازندگان برای انجام این کار و معرفی این تکنولوژی برای گوشی‌های جدید خود باشیم. پس از اینکه اطلاعاتی در مورد یکی از گوشی‌های […]

پس از اینکه در سال گذشته از تکنولوژی Force Touch و پس از آن 3D Touch برای گوشی‌های هوشمند iPhone 6s/6s Plus رونمایی نمود، عجیب به نظر نمی‌رسد که شاهد تلاش دیگر سازندگان برای انجام این کار و معرفی این تکنولوژی برای گوشی‌های جدید خود باشیم.

پس از اینکه اطلاعاتی در مورد یکی از گوشی‌های هوشمند جدید هوآوی که به چنین سیستمی مجهز شده منتشر شد، حالا اخبار جدیدی در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S7 که به زودی آن را در کنگره جهانی موبایل 2016 ملاقات خواهیم کرد، منتشر شده است که نشان می‌دهد مهندسین سامسونگ نیز ویژگی مشابهی استفاده نموده‌اند که به فشار کاربران بر صفحه‌نمایش، حساس است. البته بعید به نظر می‌رسد که این اطلاعات جدید بخواهند اشتباه باشند چرا که پیشتر نیز اطلاعاتی به صورت جداگانه در مورد صفحه‌نمایش این گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود که این موضوع و چنین قابلیتی را تایید می‌کرد.

به هر حال از این اطلاعات نیز می‌توان همانند دیگر شایعاتی که همه روزه در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم، بگذریم. اما باید بگوییم که هر چیزی که به عنوان یک شایعه در مورد چیزی منتشر می‌شود، دروغ نیست. به همین جهت می‌توانیم بگوییم که اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به قدری بوده‌اند که ما می‌توانیم به صورت کامل، شکل ظاهری این دستگاه‌ها و همینطور مشخصات فنی آنها را متصور شویم. حالا ما می‌دانیم که صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها حتی اگر به سنسورها حساس به فشار نیز مجهز نشده باشند، اندازه‌های 5.1 و 5.5 اینچی دارند.

موضوع دیگری که واقعا هنوز تکلیف آن مشخص نشده و تنها می‌توان با معرفی رسمی این دستگاه به آن پی برد، چیپ به کار رفته در پرچم‌داران بعدی سامسونگ می‌باشد. اطلاعات در این مورد به قدری زیاد و وسیع هستند که هنوز ما نمی‌دانیم سازندگان می‌خواهند از چیپ Exynos در این دستگاه استفاده کنند یا چیپ Snapdragon. البته باز هم اخباری در این مورد منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد چیپ به کار رفته در دستگاه نیز بستگی به منطقه‌ای که کاربران در آن هستند، دارد. وجود دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگ‌تر از قبل و حتی اسپیکرهای قدرتمند، از دیگر شایعاتی هستند که هنوز به حقیقت تبدیل نشده‌اند.

به هر حال MWC 2016 می‌تواند بهترین مکان برای مشخص شدن ویژگی‌های نهایی این دستگاه‌ها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال