تصاویر جدید منتشر شده خبر از عرضه آیفون 7 در سه رنگ دارد

یک بار دیگر خبرهای منتشر شده از سوی گوشی آینده شرکت اپل با نام آیفون 7 نظرها را به خود جلب نمود. در ویدئو جدیدی که به تازگی منتشر شده است و البته کیفیت تصویر آن نیز بالا می‌‌باشد قاب فلزی پشتی نسخه رزگلد گوشی هوشمند آیفون 7 شرکت اپل به همراه نسخه‌های نقره‌ای و […]

یک بار دیگر خبرهای منتشر شده از سوی گوشی آینده شرکت اپل با نام آیفون 7 نظرها را به خود جلب نمود. در ویدئو جدیدی که به تازگی منتشر شده است و البته کیفیت تصویر آن نیز بالا می‌‌باشد قاب فلزی پشتی نسخه رزگلد گوشی هوشمند آیفون 7 شرکت اپل به همراه نسخه‌های نقره‌ای و همچنین خاکستری تیره دیده می‌شود.

همانند آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی در این تصاویر نیز شاهد تصدیق این مسایل هستیم که آیفون 7 در بخش بالا و پایینی خود در قاب پشتی، دچار تغییر در محل قرارگیری خطوط پلاستیکی آنتن گوشی شده و از طرفی بیرون‌زدگی بسیار زیاد لنز دوربین اصلی و همچنین ضخامت بسیار باریک دستگاه و در کنار آن وجود دو توری بلندگو دیده می‌شود. اما موردی که می‌بایست به آن اشاره کرد مربوط به عدم وجود سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا در این گوشی است.

با این که طراحی این گوشی در بخش پشتی آن دچار تغییرات بسیار بزرگی شده است و در واقع آیفون 7 از آن چیزی که به نام طراحی اپل می‌شناختیم به واسطه بیرون‌زدگی لنز دوربین بسیار دور شده است اما با این حال چهره نهایی این گوشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در بخش زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال