اطلاعات جدیدی از نکسوس بعدی گوگل موسوم به Sailfish فاش شد

نکسوس‌های سال 2016 گوگل از سوی این شرکت، Sailfish و Marlin و از سوی اچ‌تی‌سی که سازنده‌ی این دو هم خواهد بود، M1 و S1 کدگذاری شده‌اند. تاکنون اطلاعات زیادی از سوی فاش‌کنندگان در مورد این دو گوشی منتشر شده و این بار فایل لو رفته‌ی build.prop گوشی Sailfish مشخصات فنی آن را تا حد کاملی لو […]

نکسوس‌های سال 2016 گوگل از سوی این شرکت، Sailfish و Marlin و از سوی اچ‌تی‌سی که سازنده‌ی این دو هم خواهد بود، M1 و S1 کدگذاری شده‌اند. تاکنون اطلاعات زیادی از سوی فاش‌کنندگان در مورد این دو گوشی منتشر شده و این بار فایل لو رفته‌ی build.prop گوشی Sailfish مشخصات فنی آن را تا حد کاملی لو داده است.

گوشی Marlin گوگل احتمالا به نمایشگری 5.5 اینچی با امکان به نمایش گذاشتن تصاویر با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز خواهد شد؛ چیپست اسنپ‌دراگون 820 در زیر این نمایشگر گنجانده می‌شود و در کنار آن، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلو تعبیه خواهند شد تا پرچم‌دار سال 2016 گوگل، از مشخصه‌های فنی قابل قبولی برخوردار باشد. گوشی Sailfish، یکی دیگر از نکسوس‌های سال 2016 گوگل هم تقریبا مشصخه‌های یکسانی نسبت به گوشی Marlin خواهد داشت اما می‌توان با توجه به کوچک‌تر بودن نمایشگر آن و باتری با ظرفیت کمتر، آن را برادر کوچک‌تر Marlin نامید.

گوشی مورد بحث ما، احتمالا نمایشگر 5 یا 5.2 اینچی را با خود یدک می‌کشد؛ فایل منتشر شده‌ی امروز نشان می‌دهد که این گوشی هم به چیپست اسنپ‌دراگون 820 مجهز خواهد بود و نمایشگر آن هم تراکم پیکسلی 420 پیکسل در اینچ خواهد داشت. چنین تراکم پیکسلی معمولا برای گوشی‌های 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی به کار می‌رود در حالی که شایعات گذشته، حکایت از رزولوشن Quad HD برای نمایشگر این گوشی داشتند.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده در مورد گوشی Sailfish غول جتسجوگر اینترنتی، می‌توان به استفاده از حسگرهای بایومتریک اشاره کرد که گوگل سعی داشته تا با قراردادن حسگر اثر انگشت، امنیت گوشی را تا حد زیادی بالاتر برود. برخلاف گوشی اچ‌تی‌سی 10، این حسگر در پشت گوشی و در کنار دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. فایل لو رفته‌ی build.prop از این گوشی را مشاهده می‌کنید:

build.prop

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال