آیا سامسونگ از چیپ Snapdragon 820 برای پرچم‌دار بعدی خود استفاده می‌کند؟

پیشتر شایعاتی در مورد آزمایش گوشی‌هوشمند Galaxy S7 با چیپ‌های نسل جدید Exynos منتشر شده بود و حالا اسنادی در مورد تست و آزمایش این گوشی به همراه چیپ Snapdragon 820 منتشر و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد تصور کنند که سامسونگ قصد دارد تا باز هم از چیپ‌های جدید کوآلکام برای […]

پیشتر شایعاتی در مورد آزمایش گوشی‌هوشمند Galaxy S7 با چیپ‌های نسل جدید Exynos منتشر شده بود و حالا اسنادی در مورد تست و آزمایش این گوشی به همراه چیپ Snapdragon 820 منتشر و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد تصور کنند که سامسونگ قصد دارد تا باز هم از چیپ‌های جدید کوآلکام برای پرچم‌داران خود استفاده نماید. اما آیا واقعا این موضوع حقیقت دارد؟

گوشی‌هوشمند Galaxy S7 که با اسم رمز “Jungfrau” شناخته می‌شود، احتمالا یک یا دو ماه زودتر از زمان معرفی همیشگی پرچم‌داران سامسونگ، معرفی و در اختیار کاربران قرار بگیرد. دلیل آن نیز دستاوردهای جدید سامسونگ و پیشرفته شدن بخش کامپیوتری آن با نام Agile می‌باشد. از طرفی این اطلاعات مطابقت زیادی با شایعات قبلی که نشان می‌داد گوشی Galaxy S7 نیمه‌ی دوم سال 2015 عرضه می‌شود نیز دارد. البته اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی، این روزها به قدری پراکنده است که نمی‌توان تشخیص داد که می‌توانیم پرچم‌دار بعدی سامسونگ را برای تعطیلات کریسمس داشته باشیم یا نه.

Samsung-Galaxy-S7-Jungfrau-Snapdragon-820-version-Android-M-update-schedule (1)

بخش دیگر اسناد منتشر شده در شبکه‌ی Weibo، در مورد برنامه‌های سامسونگ برای عرضه‌ی بروزرسانی Android M برای پرچم‌داران خود، اطلاعات خوبی را در اختیارمان قرار می‌دهد. طبق تصویر، گوشی‌هوشمند بعدی سامسونگ با اسم رمز Jungfrau، قرار است به همراه Android M عرضه شود، در حالی که کنار نام سایر دستگاه‌ها، تنها عبارت Qualcomm MSM8996 قرار گرفته است که نام جهانی چیپ Snapdragon 820 می‌باشد. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ در حال آزمایش گوشی Galaxy S7 با هر دو چیپ Exynos و Snapdragon بوده و اندروید M نیز به صورت کامل در اختیار آنها می‌باشد.

تصور می‌کنید سامسونگ باز هم زیر بار فشار مالی کوآلکام رفته و بابت استفاده از چیپ‌های Snapdragon 820، پول زیادی را به این شرکت پرداخت خواهد کرد؟ و اگر واقعا بخواهد به چنین کاری تن دهد، دلیل آن چیست؟ آیا هنوز چیپ بعدی سامسونگ برای پرچم‌دارش آماده نشده است؟ البته این موضوع نمی‌تواند درست باشد چرا که طبق شایعات، سامسونگ قصد دارد تا محصول بعدی خود را زودتر از موعد مورد نظر عرضه کند. و در نهایت، تصور می‌کنید که این اطلاعات درست باشند و یا باز هم با شایعه‌ای بی‌اساس روبه‌رو هستیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال