تاریخ رونمایی گلکسی نوت 7 سامسونگ لو رفت

گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ، که اوایل امسال در کنگره‎ی جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شده‎اند، به اندازه‎ی کافی بازار گوشی‎های هوشمند را به خود اختصاص داده‎اند. ولی همانند با سابق، روند سالانه‎ی گوشی‎های هوشمند رده‎بالای سامسونگ با بخش دیگری کامل خواهد شد، یعنی ارائه‎ی نسل بعدی گوشی هوشمند گلکسی نوت. […]

گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ، که اوایل امسال در کنگره‎ی جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شده‎اند، به اندازه‎ی کافی بازار گوشی‎های هوشمند را به خود اختصاص داده‎اند. ولی همانند با سابق، روند سالانه‎ی گوشی‎های هوشمند رده‎بالای سامسونگ با بخش دیگری کامل خواهد شد، یعنی ارائه‎ی نسل بعدی گوشی هوشمند گلکسی نوت. طبق گزارشات رسیده، این شرکت به طور کلی اصطلاح “نوت 6” را بی‎خیال شده و برای این دستگاه فوق‎العاده توانای بعدی خود عنوان “نوت 7” را برگزیده است، تا این گوشی هم ردیف با گوشی‎های سری اس نام برده شده قرار بگیرد. شایعات اشاره به معرفی این گوشی در اواسط مرداد ماه داشتند، و حالا به نظر می‎رسد تاریخ قطعی عرضه‎ی گوشی گلکسی نوت 7 مشخص شده است.

تصویری که توسط وب‎سایت SamMobile از یک دعوت‎نامه (تصویر بالا) به بیرون درز شده است، نشان از این دارد که از نوت 7 در 12 مرداد ماه رونمایی خواهد شد. طبق اطلاعاتی که تا به الان به گوش رسیده‎، مدل بعدی گلکسی نوت دو مدل خواهد داشت، یکی با صفحه‎ی نمایش خمیده و دیگری بدون آن. این نظریه با توجه به محبوبیت گوشی‎های هوشمند سری اج سامسونگ در سال‎های اخیر منطقی است، این محبوبیت بیشتر بابت جنبه‎های زیبایی‎شناسی آن‎ها است تا قابلیت‎هایی که به دنبال این خمیدگی در این گوشی قرار داده شده‎اند.

بر اساس آخرین اطلاعات، سامسونگ گلکسی نوت 6 یا 7 یک صفحه‎ی نمایش 5.8 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1440 x 2560 پیکسل خواهد داشت. در قلب این گوشی چیپست اسنپ‎دراگون 823 کوالکام و پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 530 دیده می‎شود، سایر مشخصات عبارت خواهند بود از 6 گیگابایت رم، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم عالی f/1.7. به موارد دیگری نیز اشاره شده است از جمله اسکنر عنبیه‎ی چشم، مقاومت نسبت به آب و غبار با تاییدیه‎ی IP68، یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپر و چیزی که در دو گوشی سری اس 7 شاهد نبودیم یعنی پورت یو‎اس‎بی Type-C.

این دعوت‎نامه مطابق با پیش‎بینی لو دهنده‎ی معروف توییتری ایوان بلس است که در تاریخ 13 خرداد اشاره داشته بود که زمان اعلام این گوشی “تقریبا دو ماه دیگر” خواهد بود. رونمایی از این گوشی در نیویورک است، به نحوی که اخبار اشاره دارند که یک پخش زنده از این رویداد نیز برای طرفداران و استفاده‎ی عموم برقرار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال