ویدئویی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در حال استفاده منتشر شد

تاکنون تصاویر متعددی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در اینترنت منتشر شده است، از جمله مدلی که به رنگ زیبای آبی مرجانی است، ولی حالا شما می‎توانید اولین نگاه خود را به این گوشی در حین استفاده بیاندازید. ویدئویی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در اینترنت منتشر شده که در عمل گلکسی نوت 7 را […]

تاکنون تصاویر متعددی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در اینترنت منتشر شده است، از جمله مدلی که به رنگ زیبای آبی مرجانی است، ولی حالا شما می‎توانید اولین نگاه خود را به این گوشی در حین استفاده بیاندازید. ویدئویی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در اینترنت منتشر شده که در عمل گلکسی نوت 7 را در طول محک زدن توسط شرکت Olixar نشان می‎دهد، شرکتی که به ساخت لوازم جانبی برای موبایل می‎پردازد.

این ویدئو به خوبی گلکسی نوت 7 را در لباس افتخار خود نشان می‎دهد. نمایشگر دو لبه خمیده‎ی این گوشی اطراف لبه‎‎ها را به خوبی در بر گرفته و به آن حس و حال بی‎همتایی، برخلاف گوشی‎های گلکسی نوت قبلی، می‎بخشد. این ویدئو زمانی ضبط شده که این گوشی برای محافظ صفحه‎ی نمایش شیشه‎ای خمیده‎ی Olixar مورد محک قرار گرفته بوده است. از ظاهر آن می‎توان پی برد که این محافظ بسیار خوب با این نمایشگر دو لبه خمیده جفت و جور می‎شود. سامسونگ قصد دارد در تاریخ 12 مرداد از نوت 7 رونمایی کند و گفته می‎شود که در همان روز هم ممکن است آن را وارد بازار کند. این شرکت تنها در کنفرانس مطبوعاتی اطلاعات مربوط به قیمت و زمان ورود به بازار گوشی پرچم‎دار جدید خود اعلام خواهد کرد.

این ویدئو را می‎توانید در زیر مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/N8pIx[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال