گوشی LeEco Le 2S Pro در بنچمارک AnTuTu رویت شد

به نظر می‌رسد که شرکت LeEco در حال برنامه ریزی به منظور ارائه یک گوشی هوشمند سطح بالا و حرفه‌ای باشد. از این رو در این چند مدت خبرها و شایعات بسیار زیادی از آن منتشر گشته است. قبلا خبرها حول گوشی هوشمند Le 2s این شرکت بود. این گوشی قرار بود جایگرین گوشی هوشمندی با نام Le 2 […]

به نظر می‌رسد که شرکت LeEco در حال برنامه ریزی به منظور ارائه یک گوشی هوشمند سطح بالا و حرفه‌ای باشد. از این رو در این چند مدت خبرها و شایعات بسیار زیادی از آن منتشر گشته است. قبلا خبرها حول گوشی هوشمند Le 2s این شرکت بود. این گوشی قرار بود جایگرین گوشی هوشمندی با نام Le 2 شود. البته این بار اطلاعات مربوط به بنچمارک این گوشی مرموز در رسانه‌های خبری لو رفته است که ممکن است تا حدی صحبت‌های قبلی را تایید نماید.

یکی از بخش‌های این گوشی که ممکن است نظر هر کاربری را به سمت خود جلب نماید مربوط به برخورداری آن از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام می‌باشد. این چیپ نسخه جدید اسنپدراگون 820 کوالکام است که البته هم اینک بر روی گلکسی نوت 7 سامسونگ قرار دارد. خبرها و شایعات حاکی از آن است که این چیپ به احتمال بسیار زیاد در ماه جولای از سوی شرکت کوالکام به طور رسمی معرفی شده و بر روی گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت. هر چند گوشی هوشمند Zenfone 3 Deluxe شرکت ایسوس از این قاعده مستثنا بوده و زودتر از بقیه دستگاه‌ها از آن استفاده خواهد کرد.

اما در هر صورت امروز خبرهایی منتشر شد که استفاده گوشی‌های هوشمند LeEco Le 2S و نسخه پرو آن از چیپ ذکر شده را تایید می‌کرد. در حقیقت در تست و بنچمارک آنتوتو، این گوشی توانست امتیاز بسیار بالای 157,897 را از آن خود نماید. همان طور که مشاهده می‌کنید، این میزان از امتیاز کمی بالاتر از آن چیزی است که گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 به دست آورده بودند.

به منظور ذکر دیگر اطلاعات مربوط به این سری از گوشی‌ها می‌بایست این طور اظهار کرد که شایعات قبلی خبر از این موضوع می‌دهند که به احتمال بسیار زیاد دو نسخه در این زمینه توسط این شرکت به عنوان پرچمدار معرفی خواهد شد. مدل پایه دارای تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام با میزان چهار گیگابایت حافظه رم است. این در حالی است که نسخه حرفه‌ای‌تر از میزان حافظه رم هشت گیگابایتی استفاده خواهد کرد. از نظر طراحی نیز باید گفت که این گوشی‌ها بسیار زیبا و لوکس خواهند بود. بدنه تمام فلزی به همراه نمایشگر با خمیدگی دو گانه و همچنین نمایشگری با دقت QHD در نسخه پرو و فول اچ‌دی در نسخه معمولی، فناوری 2.5D صفحه نمایش دستگاه، و ابعاد 5.5 اینچی آن مسلما نظر هر کاربری را به سوی خود جلب خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال