امتیاز وان پلاس 2 در بنچمارک AnTuTu ثبت شد

هنگامی که امتیاز نسخه‌‌ی A2001 از وان پلاس 2 در بنچمارک AnTuTu به 51460 رسید بسیاری از خرید این گوشی پشیمان شدند و برخی دیگر نیز معتقد بودند که وان پلاس به خاطر مشکلات حرارتی اسنپدراگون 810 از این چیپست به طور کامل استفاده نکرده. این نتایج در حالی بر روی این بنچمارک ظاهر شدند که پرچمدار […]

هنگامی که امتیاز نسخه‌‌ی A2001 از وان پلاس 2 در بنچمارک AnTuTu به 51460 رسید بسیاری از خرید این گوشی پشیمان شدند و برخی دیگر نیز معتقد بودند که وان پلاس به خاطر مشکلات حرارتی اسنپدراگون 810 از این چیپست به طور کامل استفاده نکرده. این نتایج در حالی بر روی این بنچمارک ظاهر شدند که پرچمدار قبلی کمپانی وان پلاس امتیاز 51,011 را ثبت کرده بود که تنها مقداری کمتر از پرچمدار فعلی می‌باشد.

اما در جدیدترین بنچمارک ثبت شده از همان مدل A2001 وان پلاس 2، نتایج کمی دچار تغییرات شده است. وان پلاس 2 توانست در این بنچمارک امتیاز 63,719 را کسب کند و به رده‌ی اول میان گوشی‌های دارنده‌ی این چیپست حاشیه ساز برگردد. پرچمداران کمپانی شیائومی، اچ تی سی و گوشی ال جی G Flex 2 در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

تنها پنج روز تا معرفی رسمی وان پلاس 2 بیشتر نمانده و خبرها حاکی از موفقیت دوباره برای این کمپانی چینی می‌باشند. همانطور که می‌دانید وان پلاس قصد دارد از جدیدترین پرچمدار خود از طریق واقعیت مجازی رونمایی کند.

نتایج بنچمارک‌های ثبت شده برای وان پلاس 2 را مشاهده می‌کنید:

امتیاز وان پلاس 2 در بنچمارک AnTuTu  ثبت شد امتیاز وان پلاس 2 در بنچمارک AnTuTu  ثبت شد

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال