با گوشی‌هوشمند قدرتمند و 60 دلاری لنوو آشنا شوید!

تنها پرچم‌داران مختلف نیستند که می‌توانند افراد زیادی را به سوی خود جذب کنند بلکه محصولات ارزان‌قیمت‌تری هم هستند که می‌توانند با قیمت کم خود، خبرساز شوند. یکی از این محصولات ارزان‌قیمت و پایین‌رده، گوشی‌هوشمند جدید لنوو با نام A1900 است که به تازگی توسط شرکت چینی لنوو و با قیمت 60 دلار معرفی شده است. […]

تنها پرچم‌داران مختلف نیستند که می‌توانند افراد زیادی را به سوی خود جذب کنند بلکه محصولات ارزان‌قیمت‌تری هم هستند که می‌توانند با قیمت کم خود، خبرساز شوند. یکی از این محصولات ارزان‌قیمت و پایین‌رده، گوشی‌هوشمند جدید لنوو با نام A1900 است که به تازگی توسط شرکت چینی لنوو و با قیمت 60 دلار معرفی شده است.

این گوشی‌هوشمند امکانات بسیاری در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد که می‌توان به استفاده از تراشه‌ی Spreadtrum SC7730 با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-400 اشاره کرد. گوشی‌هوشمند جدید A1900 لنوو از 512 مگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و در کنار آن نیز حافظه‌ی داخلی این گوشی، 4 گیگابایت می‌باشد که به وسیله‌ی کارت حافظه، می‌توان میزان آن را افزایش داد. عرضه‌ی محصولی با چنین مشخصات سخت‌افزاری و قیمتی پایین، تنها می‌تواند یک معجزه به حساب بیاید!

Lenovo A1900 از صفحه‌نمایشی 4-اینچی با وضوح تصویر 480×800 استفاده خواهد کرد که تراکم پیکسلی 233 پیکسل در هر اینچ را خلق کرده که با وجود پنل IPS، کیفیت بسیار خوبی را به همراه داشته است. این گوشی‌هوشمند با پشتیبانی از شبکه‌ی 3G، تمامی امکانات دیگر همچون WiFi، GPS و FM radio را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با داشتن ابعاد 121x62x9.5، وزن آن 117 گرم می‌باشد

به نظر شما لنوو با عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند ارزان‌قیمت، تا چه حدی می‌تواند بازار محصولات اقتصادی بازار را به تصاحب خود در بیاورد؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال