لنوو با عرضه‌ی لپتاپ Air 13 قصد دارد با مک‌بوک اپل رقابت کند

اپل با عرضه کردن لپتاپ‌های سری Air خود موفق شده تا فروش خوبی داشته باشد، اما دیگر سازندگان نیز قصد دارند با عرضه کردن محصولاتی مشابه، بهتر و بیشتر از اپل بدرخشند. پس از اینکه شرکت شیائومی، لپتاپ جدید Mi Nootbook Air را عرضه کرد، حالا شرکت لنوو نیز با معرفی کردن لپتاپ باریک و […]

اپل با عرضه کردن لپتاپ‌های سری Air خود موفق شده تا فروش خوبی داشته باشد، اما دیگر سازندگان نیز قصد دارند با عرضه کردن محصولاتی مشابه، بهتر و بیشتر از اپل بدرخشند. پس از اینکه شرکت شیائومی، لپتاپ جدید Mi Nootbook Air را عرضه کرد، حالا شرکت لنوو نیز با معرفی کردن لپتاپ باریک و سبک‌ Air 13، قصد دارد تا با اپل و البته شیائومی وارد رقابت شود.

با توجه به اطلاعاتی که خبرگزاری The Times of India منتشر کرده، لپتاپ جدید لنوو، 750 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین این محصول جدید و مقرون‌به‌صرفه، می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای لپتاپ‌های اپل باشد و به نظر انتخابی مناسب‌تر می‌رسد. در مورد مشخصات فنی نیز می‌توانیم به پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7 اینتل در کنار کارت گرافیک GTX 940MX، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، سنسور اسکنر اثر انگشت و البته ویندوز 10، اشاره داشته باشیم.

lenovo-air-13-2-630x335

قیمتی که مدیران برای این لپتاپ جدید در نظر گرفته‌اند می‌تواند جذاب باشد اما هنوز توانایی آن و همچنین وجود مدل‌های گرافیکی دیگر، تایید نشده است. در حال حاضر لنوو این لپتاپ جدید را تنها برای بازار کشور چین عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی در مورد ورود آن به بازار کامپیوتر دیگر کشورها منتشر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال