تاکنون یک میلیون دستگاه گوشی Moto Z موتورولا به فروش رسیده است

در یک‌شنبه گذشته، لنوو پرومویی را که محتوی اخباری بود، منتشر کرد. به گفته سازنده، یک میلیون دستگاه گوشی Moto Z در جهان به فروش رسیده است. با کمک این رقم فروش بالا، لنوو درصدد این است که لوازم جانبی ماژولار Moto Mode خود را نیز به فروش برساند. Hasselblad True Zoo  (با قیمت 299.99 […]

در یک‌شنبه گذشته، لنوو پرومویی را که محتوی اخباری بود، منتشر کرد. به گفته سازنده، یک میلیون دستگاه گوشی Moto Z در جهان به فروش رسیده است. با کمک این رقم فروش بالا، لنوو درصدد این است که لوازم جانبی ماژولار Moto Mode خود را نیز به فروش برساند. Hasselblad True Zoo  (با قیمت 299.99 دلار) قابلیت زوم اپتیکال و فلش زنون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. JBL SoundBoos (با قیمت 79.99 دلار)  یک اسپیکر ماژولار است که بلندی صدای خروجی از گوشی‌ها را افزایش می‌دهد. پروژکتور Moto Insta-Share  (با قیمت 299.99 دلار)، فیلم‌ها، نمایش‌ها و کلیپ‌ها را بر روی یک پرده یا دیوار و یا هر سطح صاف دیگری به نمایش درمی‌آورد.

با استفاده از ابزار Incipio offGRID Power Pack (با قیمت 59.99 دلار) 22 ساعت به عمر باتری خود اضافه کنید. Moto Style Shell به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به گوشی‌تان حالت چوبی یا چرمی بدهید و مناسب با حال و هوای خودتان آن را تغییر دهید. Modeها از طریق سوزن‌های مغناطیسی در پشت گوشی قسمت پایین تعبیه شده‌اند، به گوشی متصل می‌شوند. Moto Modها خیلی سریع و راحت به گوشی وصل و از آن جدا می‌شوند.

گوشی‌های سری Moto Z، شامل Motorola Moto Z، Motorola Moto Z Force و Motorola Moto Z Play هستند. Verizon مدل‌های  Motorola Moto Z Droid، Motorola Moto Z Force Droid و  Motorola Moto Z Play Droid به انحصار خود درآورده است.  تمام مدل‌های آزاد و منحصر Verizon در ماه سپتامبر رونمایی شد. با یک میلیون دستگاه گوشی سری Moto Z و نزدیک شدن به فصل تعطیلات خرید، لنوو و موتورولا از عملکرد خود راضی و خوشحال هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال