شایعه: لنوو روی تولید یک گوشی 4.7 اینچی ZUK کار می‌کند

شایعه‌ی جدید منتشر شده از چین نشان می‌دهد که شرکت ZUK که یکی از زیرشاخه‌های شرکت لنوو به حساب می‌آید در حال کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 720p خواهد بود که بیشتر کسانی را هدف قرار داده که از گوشی‌های نسبتا بزرگ و غول […]

شایعه‌ی جدید منتشر شده از چین نشان می‌دهد که شرکت ZUK که یکی از زیرشاخه‌های شرکت لنوو به حساب می‌آید در حال کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 720p خواهد بود که بیشتر کسانی را هدف قرار داده که از گوشی‌های نسبتا بزرگ و غول پیکر امروزی خوش‌شان نمی‌آید.

خریداران برای خرید این گوشی دو گزینه خواهند داشت؛ گزینه‌ی اول حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود و گزینه‌ی بعد رم 3 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی است.

گفته می‌شود ZUK از چیپست Helio P10 شرکت مدیاتک استفاده خواهد برد. این چیپست دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 بوده که توانایی پردازش اطلاعات را حداکثر تا 2 گیگاهرتز دارا است. در نهایت پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860MP2 نیز به همراه این چیپست وظیفه‌ی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی گوشی را بر عهده دارند.

از دیگر موارد اشاره شده در مورد این گوشی می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت در آن اشاره کرد؛ البته مکان قرار گرفتن این حسگر هنوز به طور کامل مشخص نیست. احتمالا ZUK برای این گوشی طراحی گوشی Z1 خود را بر می‌گزیند و ابعاد آن‌را کوچک‌تر می‌کند و یا شاید طراحی کاملا جدیدی را از این شرکت شاهد باشیم.

هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده و سخت است بتوانیم در مورد دیگر مسائل گوشی صحبت کنیم. برای مثال نمی‌توان با قاطعیت گفت که این گوشی نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود دارای رام Cyanogen خواهد بود یا خیر. حتی هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی نیز منتشر نشده است؛ پس بهتر است کمی بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات جدیدی از گوشی شرکت لنوو و ZUK بشنویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال