لنوو نیمی از کارکنان خود را برکنار کرد

سال گذشته در حدود همین تاریخ، لنوو تعداد زیادی از کارکنان خود را برکنار کرد و به نظر می‎رسد که تاریخ دوباره دارد تکرار می‎شود. طبق گفته‎ی منابع اطلاعاتی Droid-Life، به اطلاع در حدود 700 نفر از 1200 نفر یا تعداد بیشتری از کارکنان بخش Motorola Mobility شرکت لنوو رسانده شده است که به زودی […]

سال گذشته در حدود همین تاریخ، لنوو تعداد زیادی از کارکنان خود را برکنار کرد و به نظر می‎رسد که تاریخ دوباره دارد تکرار می‎شود. طبق گفته‎ی منابع اطلاعاتی Droid-Life، به اطلاع در حدود 700 نفر از 1200 نفر یا تعداد بیشتری از کارکنان بخش Motorola Mobility شرکت لنوو رسانده شده است که به زودی از کار برکنار خواهد شد یا در طول 24 ساعت آینده این خبر به گوش آن‎ها رسانده خواهد شد.

ظاهرا، لنوو دارد نهایت تلاش خود را انجام می‎دهد تا فعالیت کاری خود را به کشور خود یعنی چین انتقال دهد، که طبیعتا یک استراتژی مقرون به صرفه‎تر خواهد بود. یکی از کارکنان این شرکت در فیس‎بوک اشاره کرده بود که بعد از دو دهه خدمت به موتورولا، جمعه‎ی آینده آخرین جمعه‎ی کاری او خواهد بود. منبع اطلاعاتی وب‎سایت Droid-Life هم‎چنین اعتقاد دارد که کارکنانی که از این تیغ برنده‎ی لنوو جان سالم به در ببرند از دفتر موتورولا در شیکاگو به دفتر لنوو در کارولینای شمالی انتقال داده می‎شوند.

همان‎طور که همه می‎دانیم شرکت اصلی موتورولا یعنی شرکتی که قبل از 2011 می‎شناسیم دیگر مرده است. این شرکت تبدیل به دو شرکت مجزا شد یعنی Motorola Solutions و Motorola Mobility. شرکت دوم، که تمرکز به محصولات موبایل مخصوص به مصرف‎کننده دارد، در سال 2011 در اختیار گوگل قرار گرفت و سپس لنوو در سال 2014 توانست آن را تصاحب کند.

خرید Motorola Mobility توسط لنوو باعث تولید محصولاتی نظیر سری گوشی‎های Moto Z شده است که هم‎چنان از نشان قهرمانی موتورولا و زبان طراحی همیشگی این شرکت بهره می‎برند. با توجه به این‎که تنها 500 نفر از کارکنان لنوو در ایالات‎متحده باقی‎مانده است، موتورولا با دوران خوش سابقه‎اش بیشتر فاصله می‎گیرد و آینده‎ی این شرکت شامل تصویری غم‎افزا می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال