رونمایی لنوو از گوشی Vibe X3؛ دوربین 21 مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو

روز گذشته شرکت لنوو از یکی از بهترین محصولات خود که می‌تواند با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها رقابت داشته باشد را معرفی کرد؛ Vibe X3، سومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Vibe X با سیستم صوتی بسیار خوب و اسپیکرهای استریو، خریداران به سوی خود می‌خواند. لنوو در محصول جدید از سیستم صوتی Hi-Fi 3.0 از آمپلی‌فایرهای ESS […]

روز گذشته شرکت لنوو از یکی از بهترین محصولات خود که می‌تواند با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها رقابت داشته باشد را معرفی کرد؛ Vibe X3، سومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Vibe X با سیستم صوتی بسیار خوب و اسپیکرهای استریو، خریداران به سوی خود می‌خواند.

لنوو در محصول جدید از سیستم صوتی Hi-Fi 3.0 از آمپلی‌فایرهای ESS Sabre ES9018K2M و Wolfson8281 DAC به صورت جداگانه برای هر کدام از اسپیکرها به کار گرفته و تمام تلاش خود را داشته تا سیستم صوتی Hi-Fi 3.0 را که بسیاری از سازندگان چینی از آن استفاده کرده و آن را یک استاندارد رده‌بالا می‌دانند، در محصول خود به نمایش بگذارند.

Lenovo makes the Vibe X3 official - stereo speakers, dedicated audio chip, 21 MP camera 3

اما گوشی جدید لنوو، Vibe X3 به صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی و 1080p مجهز شده و در هسته‌ی درونی آن نیز تراشه‌ی Snapdragon 808 و در مدل‌های دیگر، تراشه‌ای 8-هسته‌ای از شرکت مدیاتک (برای مدل‌های 16 گیگابایتی) به علاوه یک پردازشگر کمکی SensorHub دیده می‌شود. همچنین این محصول در مدل‌های مختلف با حافظه‌ی رم 2 و 3 گیگابایتی و با حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. باید اشاره کنیم که کاربران می‌توانند به کمک یک کارت حافظه‌ microSD، میزان حافظه‌ی دستگاه خود را تا حد زیادی نیز افزایش دهند. دوربین این گوشی‌هوشمند نیز انواع مختلفی که به همراه سنسورهای 13 و 21 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی همراه با فلاش دوگانه و با سنسورهای 5 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو، عرضه می‌شود.

همیشه لنوو سعی کرده تا ظرفیت باتری دستگاه خود را تا حد زیادی افزایش دهد و این موضوع در Vibe X3 تکرار شده است. باتری 3400 یا 3600 میلی‌آمپرساعتی این محصول جدید، به هیچ‌وجه شما را نا امید نخواهد کرد. البته باید بگوییم که این گوشی‌هوشمند در دو اندازه‌ی مختلف 154×76.5×9.3 و 153×75.9×8.7 برای مدل 16 گیگابایتی با ظاهر کلاسیک، وارد بازار خواهد شد. هر چند شاید با خود بگویید که اندازه این گوشی برای یک محصول 5.5-اینچی کمی بزرگ است که در پاسخ به آن، باید بدانید که این اندازه‌ی بزرگ به اسپیکرهای استریو که در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته، بر می‌گردد. همچنین متفاوت بودن اندازه‌های این گوشی، هیچ تغییری در اندازه‌ی صفحه‌نمایش و اسپیکرهای استریو در این محصول را نخواهند داشت و هر دو به سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی و زیر دوربین نیز مجهز خواهند شد.

Lenovo makes the Vibe X3 official - stereo speakers, dedicated audio chip, 21 MP camera 2

لنوو قصد دارد گوشی‌هوشمند Vibe X را تا چهارم آذرماه، وارد بازار کند و از همین حالا نیز پیش‌فروش محصول جدید خود را آغاز کرده است. هم‌اکنون کاربران می‌توانند با پرداخت 300 دلار، Vibe X با 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را خریداری کرده و یا با پرداخت 100 دلار بیشتر، نسخه‌ی 3 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را خریداری نمایند. اضافه کنم که نسخه‌ی 64 گیگابایتی از این گوشی‌هوشمند، 470 دلار قیمت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال