لنوو نام تجاری ‘Moto Z’ را به نام خود ثبت کرد

چند روز پیش و به دنبال خبر عرضه شدن گوشی‌های هوشمند جدید سری Moto X با برند Lenovo، شایعاتی در مورد محصولات جدیدی با نام تجاری Moto Z منتشر شد که به نظر می‌رسید حقیقت داشته باشند. حالا که این شرکت نام تجاری Moto Z را به صورت رسمی به ثبت رسانده، به نظر می‌رسد […]

چند روز پیش و به دنبال خبر عرضه شدن گوشی‌های هوشمند جدید سری Moto X با برند Lenovo، شایعاتی در مورد محصولات جدیدی با نام تجاری Moto Z منتشر شد که به نظر می‌رسید حقیقت داشته باشند. حالا که این شرکت نام تجاری Moto Z را به صورت رسمی به ثبت رسانده، به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی محصولاتی جدید از سوی این شرکت باشیم.

این اطلاعات که توسط HelloMotoHK منتشر شده‌اند، تنها به این نام تجاری ختم نشده و از یک دعوتنامه برای مراسم 9 ژوئن (20 خرداد) که قرار است لنوو در کنفرانس Tech World برگزار کند، خبر می‌دهد. اینطور که شایعات نشان می‌دهند، احتمالا در این مراسم باید شاهد رونمایی لنوو از گوشی‌ یا گوشی‌های هوشمند جدیدی باشیم که حتی نام احتمالی برخی از حالت‌هایی این محصول همچون Pro Camera Mod ،Adventure Mod ،Stereo Mod Style Mod ،Power Mod و Theater Mod نیز منتشر شده است.

در حال حاضر ما اطلاعاتی همچون تاریخ این کنفرانس و حالت‌هایی که این گوشی می‌تواند فعالیت داشته باشد را در اختیار داریم، اما هنوز هیچ چیزی در مورد خود این دستگاه نمی‌دانیم. نبود هیچ اطلاعاتی در این زمینه می‌تواند تنها ذهن ما را معطوف همکاری لنوو و Razr و تیزری که هفته گذشته شرکت لنوو منتشر نمود، کرده و محصولی قدرتمند را پیش روی ما قرار دهد.

آیا لنوو می‌خواهد محصولی قدرتمند را پیش روی کاربران قرار دهد و یا با محصولی با امکانات و تکنولوژی‌های جدید رو‌به‌رو هستیم؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال