همکاری مشترک Lenovo و Razer برای معرفی سیستم‌های گیمینگ

به تازگی اخباری در مورد همکاری مشترک دو شرکت بزرگ Razer و Lenovo منتشر شده که نشان می‌دهد این دو غول بزرگ دنیای کامپیوتر، قصد دارند در همکاری مشترکی، کیس‌های گیمینگ و جدید سری Razer Edition را با مدل‌های سری Y، وارد بازار نمایند. خبر این همکاری که در نشستی رسمی رسانه‌ای شد، نشان می‌دهد که […]

به تازگی اخباری در مورد همکاری مشترک دو شرکت بزرگ Razer و Lenovo منتشر شده که نشان می‌دهد این دو غول بزرگ دنیای کامپیوتر، قصد دارند در همکاری مشترکی، کیس‌های گیمینگ و جدید سری Razer Edition را با مدل‌های سری Y، وارد بازار نمایند.

خبر این همکاری که در نشستی رسمی رسانه‌ای شد، نشان می‌دهد که توانایی Lenovo در تولید قطعات و استفاده از آنها، قرار است با دانش و تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته شرکت Razer ترکیب شده و در نهایت محصولاتی متفاوت وارد بازار گردد. در واقع بِیس اصلی کار توسط لنوو انجام خواهد شد و تمامی مراحل و بخش‌های طراحی کامپیوتر به عهده‌ی مهندسین این شرکت خواهد بود و شرکت Razer نیز به کمک توانایی‌ها و تکنولوژی‌های خاص خود در زمینه‌ی شخصی‌سازی و اضافه کردن ویژگی‌های خاص، با لنوو همکاری خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این کامپیوترها و کیس‌های گیمینگ که قرار است با نام Razer Edition وارد بازار شوند، با محصولاتی که به صورت اختصاصی توسط شرکت Razer تولید شده‌اند، عرضه شوند. البته این موضوع هنوز تایید نشده و ما تنها به خاطر نامی که برای این محصولات انتخاب شده، این موضوع را حدس می‌زنیم.

Lenovo partners with Razer to tackle gaming PC segment 2

وب‌سایت PC Mag اعلام کرده که اطلاعات و تصاویری از این محصول جدید گیمینگ در کنفرانس DreamHack Winter 2015 به چشم خورده که البته چندان گویا نیست، اما به کارگیری دو کارت گرافیک از سری محصولات GTX شرکت انویدیا به صورت SLI، از مواردیست که می‌توان آن را 100 درصد در نظر داشت.

هم‌اکنون شرکت لنوو با نام “بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر” در سطح جهان شناخته می‌شود و پیش از این نیز کامپیوترهای گیمینگی که این شرکت معرفی و عرضه کرده بود، بر شهرتشان افزوده بود. حالا، همکاری لنوو با شرکتی بزرگی همچون رِیزر که برای هر گیمری نام‌آشناست، می‌تواند این فرصت را برای مدیران این شرکت چینی فراهم آوَرَد تا بتوانند جای پای خود را در دنیای گیم و صنعت کامپیوترهای گیمینگ، محکم‌تر از همیشه کنند.

Lenovo partners with Razer to tackle gaming PC segment 3

کامپیوترهای گیمینگ Razer Edition قرار است از سال آینده عرضه شود. لنوو نیز به صورت رسمی اعلام کرده که اولین نمایش زنده از این کامپیوترها را در نمایشگاه CES 2016 که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد، مشاهده خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال