لنوو رسما از گوشی‌هوشمند Phab Plus خود را با صفحه نمایش 6.8 اینچی رونمایی کرد

قبلاً در ماه ژوئن سال جاری میلادی گزارش‌هایی در مورد معرفی یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی توسط شرکت لنوو منتشر شد که در آن‌ها عنوان شده بود، این گوشی‌هوشمند جدید توانسته گواهی تأیید آژانس TENNA کشور چین را اخذ کند. حالا ظاهراً لنوو دست به کار شده و با رونمایی رسمی از این گوشی‌هوشمند […]

قبلاً در ماه ژوئن سال جاری میلادی گزارش‌هایی در مورد معرفی یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی توسط شرکت لنوو منتشر شد که در آن‌ها عنوان شده بود، این گوشی‌هوشمند جدید توانسته گواهی تأیید آژانس TENNA کشور چین را اخذ کند. حالا ظاهراً لنوو دست به کار شده و با رونمایی رسمی از این گوشی‌هوشمند جدید، موسوم به Phab Plus مهر تأییدی بر گزارشات قبلی زده است. بر طبق این گزارش قرار است فبلت جدید لنوو توسط اپراتورهای China Mobile، China Telecom و China Unicom با قیمتی حدود 406 دلار، در دسترس عموم قرار گیرد. هنوز این شرکت در مورد عرضه جهانی محصول جدید خود هیچ جزئیاتی را بیان نکرده است.

Phab Plus یک فبلت با صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ 6.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 324 ppi بوده که از یک پردازنده هشت هسته‌ای و 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 405، 2 گیگابایت حافظه رم،32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌ می‌برد. همچنین این دستگاه از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار است. Phab Plus که به لطف اسپیکر Dolby Atoms Surround صدای قدرتمند، واضح و شفافی خواهد داشت، به صورت پیش‌فرض با اندروید 5.0 با رابط کاربری Vibe عرضه خواهد شد.

باید اضافه کرد که این فبلت از قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی نظیر بهره‌گیری از دو سیم‌کارت همزمان با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات یعنی 4G LTE، وای فای، بلوتوث، GPS و درگاه MicroUSB برخوردار بوده و ضخامتی در حدود 7.6 میلی‌متر و وزنی در حدود 220 گرم دارد. Phab Plus قرار است در رنگ‌های خاکستری متالیک، آبی روشن، صورتی نئون و نقره‌ای پلاتینیم به بازار عرضه شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال