جدیدترین گزارش مالی لنوو از سود 157 میلیون دلاری این شرکت خبر می‌دهد

امروز لنوو رسما اعلام کرد که در سه ماهه‌ی سوم سال 2016 این شرکت توانسته بار دیگر به سوددهی سابق خود بازگردد و برخلاف پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آن‌ها توانسته‌اند روزهای خوبی را پشت سر بگذارند. این شرکت که حالا با در دست داشتن 21 درصد از بازار رایانه‌های شخصی به رتبه‌ی اول رسیده سعی می‌کند […]

امروز لنوو رسما اعلام کرد که در سه ماهه‌ی سوم سال 2016 این شرکت توانسته بار دیگر به سوددهی سابق خود بازگردد و برخلاف پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آن‌ها توانسته‌اند روزهای خوبی را پشت سر بگذارند. این شرکت که حالا با در دست داشتن 21 درصد از بازار رایانه‌های شخصی به رتبه‌ی اول رسیده سعی می‌کند تا همچنان این رتبه را برای خود نگه دارد.

به گفته‌ی لنوو، میزان فروش محصولات این شرکت در بخش رایانه‌های شخصی در نیمه‌ی اول سال 3 درصد کاهش یافته این در حالی است که به طور کلی، بازار با کاهش فروش 4 درصدی مواجه بوده است. مدیر عامل لنوو در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که این شرکت در بلند مدت قصد دارد تا با سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌ها همچنان به سوددهی خود ادامه دهد. بعد از اینکه در سال گذشته و به علت فروش این شرکت به موتورلا، لنوو اعلام کرد که 714 میلیون دلار ضرر کرده، حالا آن‌ها توانسته‌اند در سه ماهه‌ی سوم سال 2016 به سود 157 میلیون دلاری برسند.

به طور کلی، سود عملیاتی لنوو در نیمه‌ی اول سال جاری به 330 میلیون دلار رسیده در حالی که در همین بازه‌ی زمانی و در سال گذشته لنوو 609 میلیون دلار ضرر کرده بود به طوریکه در آمد آن‌ها با کاهش 7 درصدی به 21.3 میلیارد دلار رسید. اگر بخواهیم بخش‌های جداگانه‌ی شرکت لنوو را در سال گذشته مقایسه کنیم به آمار کاهش شدید بخش پی‌سی این شرکت تا 8 درصد می‌رسیم. همچنین درآمد بخش گوشی‌های‌هوشمند و دیتاسنتر لنوو در سال پیش به ترتیب 10 و 4 درصد کاهش یافته بود.

حال مدیر اجرایی لنوو خبر از گسترش محصولات این شرکت در دیگر زمینه‌ها نیز داده است. آن‌ها می‌خواهند با پیشرفت تکنولوژی و هوش‌مصنوعی سهم بیشتری را در دنیای تکنولوژی داشته باشند.

در حالیکه رقابت در بخش پی‌سی‌ها بسیار سخت دنبال می‌شود، لنوو در تلاش است تا بتواند شرکت Fujitsu را نیز خریداری کند. آن‌ها با خرید شرکت Fujitsu می‌توانند قدرت خود را در بازار خانگی یعنی چین افزایش دهند تا شاید لنوو در خانه‌ی خود بتواند فروش بهتری را تجربه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال