لنوو: تمامی گوشی‌های آینده این شرکت با برند “Moto” عرضه خواهد شد

گزارشی از چین ادعا می‌کند که لنوو (Lenovo) تمامی گوشی‌های همراه خود را از این پس با برند موتو (MOTO) توزیع خواهد کرد، اما بخش PC و لپ تاپ هم چنان تحت عنوان لنوو باقی خواهند ماند. این بدین معناست که لنوو بیش از این گوشی‌های هوشمند با برند خودش را نخواهد ساخت. این خبر، […]

گزارشی از چین ادعا می‌کند که لنوو (Lenovo) تمامی گوشی‌های همراه خود را از این پس با برند موتو (MOTO) توزیع خواهد کرد، اما بخش PC و لپ تاپ هم چنان تحت عنوان لنوو باقی خواهند ماند. این بدین معناست که لنوو بیش از این گوشی‌های هوشمند با برند خودش را نخواهد ساخت. این خبر، نتایج مالی نه چندان خوب شرکت را مشخص می‌سازد.

فروش گوشی‌های هوشمند (هم برند لنوو و هم موتو) سالانه دو میلیارد دلار آمریکا کاهش می‌یابد. با این وجود در هر دوره‌ی سه ماهه، لنوو یک افزایش 20% را شاهد است. یانگ یوان چینگ (Yang Yuanqing)، مدیرعامل لنوو، بیان می‌کند که حتی اگر فروش گوشی‌های هوشمند فقط رشد متوسط نشان دهد، کسب و کار اصلی این شرکت هنوز PC  و لپ تاپ است که 70% درآمد سالانه‌ی لنوو محسوب می‌شود.

چند سمت اجرایی در لنوو تغییر کرده اند: جینا کیاوو (Gina Qiao)، معاون ارشد سابق نیروی انسانی جای خود را به ژودانگ چن (Xudong Chen)، معاون ارشد، داد. اگرچه کیاوو منابع انسانی را مدیریت می‌کرد، اما زمانی بخش بازاریابی شرکت را هدایت کرده و مدیر استراتژی بود.

اگر این نام گذاری دوباره برند صورت گیرد، مشخص نیست که لنوو نام‌های کنونی گوشی‌ها مانند فب (Phab) را نگاه خواهد داشت یا دسته بندی‌های جدیدی برای موتو ایجاد خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال