رونمایی لنوو از یک جفت کفش هوشمند

امروز طی مراسم Tech World، لنوو از کفش‌ هوشمند خود رونمایی به عمل آورد. البته جالب است بدانید که درست یک سال پیش بود که این شرکت از کفش‌های جدیدی خود با قابلیت کاملا منحصر به فرد تشخیص و نمایش حالت‌های بستن آن رونمایی کرد. اما این که این پوشیدنی جدید چه طور کار می‌کند و […]

امروز طی مراسم Tech World، لنوو از کفش‌ هوشمند خود رونمایی به عمل آورد. البته جالب است بدانید که درست یک سال پیش بود که این شرکت از کفش‌های جدیدی خود با قابلیت کاملا منحصر به فرد تشخیص و نمایش حالت‌های بستن آن رونمایی کرد. اما این که این پوشیدنی جدید چه طور کار می‌کند و از طرفی چرا یک فرد باید از آن استفاده نماید کاملا مشخص نیست.

شاید این محصول جدید نتوانسته باشد همانند گوشی‌های هوشمند جدید معرفی شده توسط شرکت لنوو که دارای قابلیت جدید فناوری تشخیص اشیا تانگو بودند، نظرات و توجهات کاربران و خبرگزاری‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده باشد اما در هر صورت به نظر می‌آید کفش هوشمند جدید این شرکت نسبت به نمونه معرفی شده در سال پیش، پیشرفت چشمگیری کرده باشد.

ما همچنان در حال بررسی به منظور دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول جدید هستیم. به نظر می‌آید که این کفش‌ها دارای قابلیت جمع‌آوری داده‌های مربوط به تناسب اندام، میزان مصرف کالری و همچنین میزان مسافت طی شده که مسلما از یک پوشیدنی با این ظاهر انتظار می‌رود، باشند. علاوه بر آن ممکن است حالت‌های مختلف عملکردی بازی کردن با آن نیز همچون حالت motion tracking و یا چراغ‌های LED تعبیه شده در کف آن را بتوانیم در آینده در این کفش هوشمند ببینیم.

Lenovo shows off a pair of Intel-powered smart shoes (1)

طی این مراسم، Yuanqing Yang، مدیر عامل لنوو یک جفت از این کفش‌های هوشمند را به Brian Krzanich، مدیر عامل اینتل هدیه داد و در ادامه او این طور اضافه کرد که: “هم اینک او می‌تواند در میان ابرها قدم بزند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال