معرفی دو گوشی‌ VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus لنوو در ایران

شرکت ارکان ارتباطات نوین، دو گوشی جدید لنوو VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus را شامگاه دیروز در تهران معرفی کرد. پیام ابراهیمی معاون بازرگانی و مدیر برند لنوو ارکان ارتباطات نوین، از آغاز فعالیت خود روی ۳ دسته محصولات این برند شامل موبایل، فبلت و تبلت از اواخر سال گذشته خبر داد و […]

شرکت ارکان ارتباطات نوین، دو گوشی جدید لنوو VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus را شامگاه دیروز در تهران معرفی کرد.

پیام ابراهیمی معاون بازرگانی و مدیر برند لنوو ارکان ارتباطات نوین، از آغاز فعالیت خود روی ۳ دسته محصولات این برند شامل موبایل، فبلت و تبلت از اواخر سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون موفق شده‌ایم ۱۰ مدل گوشی موبایل در رده قیمت پایین و میان رده ، ۲ محصول فبلت و فبلت پلاس و دو مدل تبلت در اندازه های ۷، ۸ و ۱۰ اینچی و یوگا به بازار عرضه کنیم. همه‌ی این محصولات با گارانتی اصلی ارکان ارتباطات نوین به فروش می‌رسند که دارای ۱۸ ماه گارانتی تعمیر و ۲ هفته گارانتی تعویض هستند. ارکان ارتباطات نوین به تازگی فروشگاه مرکزی لنوو را در بازار موبایل ایران با هدف ارتباط مستقیم با مصرف کننده راه اندازی کرده است.

2

قابلیت سلفی و مالتی‌مدیای این دو گوشی جدید در کنار قیمت معقول و پردازنده‌ی قوی آن می‌تواند باعث رقابت این دو گوشی در کنار سایر برندهای مطرح در بازار ایران شود. مدل S1 lite دارای دو دوربین سلفی است که تصاویری در عمق ایجاد می‌کند و علاوه بر نرم‌افزار قدرتمند عکاسی، دارای فلش روی دوربین سلفی و تصاویر سه بعدی است. این گوشی دارای موتور سخت افزاری قدرتمندی می‌باشد.

مدل K5 Plus نیز از جهت ویژگی‌های مالتی مدیا بسیار قدرتمند است. وضوح صدا و بلندگوی دالبی به همراه پردازنده اسنپدراگون و باتری قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که کاربران علاقه‌مند به گیم، ویدئو و موزیک می‌توانند با این گوشی تجربه کنند.

3

این دو مدل گوشی موبایل لنوو از گوشی های میان رده قیمتی است. مدل S1 Lite بعد از عید فطر وارد بازار می‌شود اما گوشی K5 Plus هم اکنون توسط دیجی‌کالا با گارانتی طلایی و هولوگرام ارکان ارتباطات نوین عرضه شده است. خریداران می‌توانند از ویژگی چک کردن آنلاین کارت گارانتی در وب‌سایت ارکان ارتباطات نوین بهره‌مند شوند. هر دو محصول به همراه لوازم جانبی و گارد محافظ عرضه خواهد شد و به ترتیب حدود ۶۵۵ هزار تومان و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال