لنوو در مراسم IFA 2016 دست پر حاضر می‌شود!

شرکت لنوو در حال برنامه‌ریزی است تا در رویداد IFA 2016 که قرار است در تاریخ 31ام ماه آگوست برگزار شود محصولات بسیار زیادی را به طور رسمی معرفی کند. براساس فایل ویدئویی که امروز صبح منتشر شد پیش بینی می‌شود که شرکت لنوو در آینده نزدیک از سری جدید تبلت‌های خود رونمایی به عمل […]

شرکت لنوو در حال برنامه‌ریزی است تا در رویداد IFA 2016 که قرار است در تاریخ 31ام ماه آگوست برگزار شود محصولات بسیار زیادی را به طور رسمی معرفی کند.

براساس فایل ویدئویی که امروز صبح منتشر شد پیش بینی می‌شود که شرکت لنوو در آینده نزدیک از سری جدید تبلت‌های خود رونمایی به عمل آورد. از طرفی تعدادی از ماژول‌های جدید موتو مود به منظور قرارگیری بر روی سری گوشی‌های موتو زد این شرکت از دیگر خبرهای منتشر شده در این زمینه می‌باشد. یک کیبورد قابل استفاده در این زمینه از جمله دیگر شایعات منتشر شده به منظور معرفی رسمی طی این مراسم خواهد بود. هم اینک شرکت لنوو محصولاتی مختلفی را به دنیای دیجیتال معرفی کرده است که دارای قابلیت‌های بسیار ویژه و منحصر به فردی بوده و در واقع خلاقیت در طراحی را به طور ویژه‌ای در محصولات خود به صورت کاربردی گنجانده است. طراحی ماژولار گوشی‌های سری موتو ایکس و یا لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانند به تبلت تبدیل شوند از این دسته هستند.

هم اینک گوشی‌های سری موتو ایکس موتورولا تنها دارای سه موتو مود هستند. در حقیقت اگر قاب پشتی آنها را که تنها جنبه زیبایی دارد را در نظر نگیریم موتو مودهای تولید و طراحی شده برای این سری از گوشی‌های هوشمند شامل پروژکتور Insta-Share Projector (که دارای باتری 1100 میلی‌آمپر ساعتی داخلی می‌باشد)، بلندگو JBL SoundBoost Speaker (که دارای باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی داخلی است) و در نهایت Power Pack که یک باتری با ظرفیت 2200 میلی‌آمپر ساعتی است از این جمله به حساب می‌آیند. این موتو مودها فعلا تنها قابلیت قرار گیری بر روی پنل پشتی گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس را دارند. در آینده طی مراسم مزبور خواهیم دید که شرکت لنوو به همراه موتورولا چه ماژول‌های جدیدی را در این بخش معرفی خواهند کرد.

از سویی دیگر انتظار داریم طی این مراسم لنوو از ساعت هوشمند موتو 360 جدید موتورولا نیز رونمایی به عمل آورد. گرچه در این ویدئو به طور دقیق و آشکار چیزی در مورد رونمایی از یک ساعت هوشمند به نمایش در نمی‌آید اما به دلیل ارائه مدل‌های قبلی در این کلیپ این حدس را می‌زنیم. یکی از مواردی که به طور جالبی در این بخش دیده می‌شود مربوط به نمایشگر خمیده یک محصول است. البته فعلا از شرکت لنوو انتظار نداریم که محصولی دارای نمایشگر خمیده را در این مراسم معرفی کند. از آن جایی که شرکت موتورولا سال گذشته ساعت هوشمند جدید موتو 360 خود را در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی کرد از این رو انتظار می‌رود محصولات جدید شرکت لنوو مخصوصا ساعت هوشمند دوار مجهز به سیستم عامل اندروید ور این کمپانی در این حوزه نیز طی مراسم IFA در همین ماه رونمایی گردند.

د هر صورت همه چیز طی مراسم IFA 2016 برلین مشخص خواهد شد. پس بهتر است تا آن روز صبور بوده و دیگر خبرهای مربوط به این حوزه را دنبال کنید؛

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال