تبلت جدید ThinkPad 10 توسط لنوو معرفی شد

شب گذشته شرکت لنوو در کنفرانسی که در شهر پکن و تحت عنوان Lenovo Tech World برگزار کرده بود، از تبلت جدید ThinkPad 10 خود رونمایی کرد. این تبلت قدرتمند که با هدف جذب افراد حرفه‌ای طراحی شده، 549 دلار قیمت خواهد داشت. سازندگان در این تبلت از صفحه‌نمایشی 10-اینچی با وضوح تصویر 1200×1920 و پنل IPS […]

شب گذشته شرکت لنوو در کنفرانسی که در شهر پکن و تحت عنوان Lenovo Tech World برگزار کرده بود، از تبلت جدید ThinkPad 10 خود رونمایی کرد. این تبلت قدرتمند که با هدف جذب افراد حرفه‌ای طراحی شده، 549 دلار قیمت خواهد داشت. سازندگان در این تبلت از صفحه‌نمایشی 10-اینچی با وضوح تصویر 1200×1920 و پنل IPS استفاده کرده‌اند که سبب شده تا با صفحه‌نمایشی فوق‌العاده روبه‌رو باشیم. ویندوز 10 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این تبلت قرار گرفته و زمان عرضه‌ی آن، تابستان سال جاری اعلام شده است.

ThinkPad 10 قرار است از یک باتری بسیار قدرتمند برای تبلت جدید خود استفاده کند که زمان استفاده از آن را تا 10 ساعت تضمین می‌نماید. این در حالی است که چیپ به کار رفته در این تبلت، از سری چیپ‌های Atom شرکت اینتل با پردازنده‌ای 4-هسته‌ای می‌باشد و این تبلت از لحاظ قدرت نیز چیزی کم ندارد.

اما همیشه محصولات لنوو با نوآوری‌هایی همراه بوده‌اند که سبب شده این کمپانی بزرگ یکی از ارزشمندترین شرکت‌های صنعت تکنولوژی باشد. یکی از همین ویژگی‌های جدید، سازگار بودن این تبلت با قلم هوشمند Stylus می‌باشد که لنوو نام آن را Thinkpad Pen Pro گذاشته و به وسیله‌ی نرم‌افزار WriteIt Software نیز ویژگی‌های بسیار خوبی همچون نوشتن را برای آن در نظر گرفته است. حالا باید ببینیم که این قلم هوشمند و این نرم‌افزار، همچون فلم هوشمند شرکت سامسونگ مشکلاتی همچون تاخیر در نوشتن را خواهد داشت و یا لنوو توانسته با این موضوعات کنار بیاید.

Lenovo unveils the ThinkPad 10 tablet 2

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان به آنها اشاره کرد، وجود پورت USB 3.0، پورت Mini-HDMI، سیستم رمزگذاری dTPM، پشتیبانی از شبکه‌ی 3G/4G، سنسور حسگر اثر انگشت و کارت‌خوان هوشمند، هستند که کار با این تبلت را لذت‌بخش‌تر از گذشته کرده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال