لنوو گوشی Vibe C2 را رسماً معرفی کرد

امروز بخش روسی وب‎سایت لنوو (Lenovo Russia) گوشی Vibe C2 را معرفی کرد، که قبلا گفته می‎شد قرار است نسل بعدی Moto E باشد. آن‎طور که مشخص شده است، گوشی Vibe C2 یک گوشی‎هوشند مستقل است و قرار نیست قسمتی از سری گوشی‎های Moto باشد. گوشی‎هوشمند Vibe C2 به صورت رسمی در وب‎سایت Lenovo Russia […]

امروز بخش روسی وب‎سایت لنوو (Lenovo Russia) گوشی Vibe C2 را معرفی کرد، که قبلا گفته می‎شد قرار است نسل بعدی Moto E باشد. آن‎طور که مشخص شده است، گوشی Vibe C2 یک گوشی‎هوشند مستقل است و قرار نیست قسمتی از سری گوشی‎های Moto باشد.

گوشی‎هوشمند Vibe C2 به صورت رسمی در وب‎سایت Lenovo Russia منتشر شد و بسیار زود روانه‎ی بازار این کشور خواهد شد. و با آن‎که هنوز قیمت و زمان عرضه‎ی آن به بازار اعلام نشده ولی مشخصات فنی کامل آن در اختیار عموم قرار گرفته است.

گوشی Vibe C2

Vibe C2 لنوو دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p و چیپست MT6735P مدیاتک به همراه یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.0 گیگاهرتز، پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T720MP2 و یک گیگابایت رم است. این گوشی دارای حافظه‎ی داخلی 8 یا 16 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی به همراه پشتیبانی از شبکه‎های LTE و دو سیم‎کارته است.

در بخش دوربین، در عقب یک سنسور 8 مگاپیکسلی، در جلو یک سنسور 5 مگاپیکسلی و در بخش باتری یک باتری 2750 میلی‎آمپر ساعتی دیده می‎شود. این گوشی دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 و رابط کاربری Vibe است و در دو مدل مشکی و سفید رنگ تولید خواهد شد.

احتمال این وجود دارد که لنوو گوشی Vibe C2 خود را در دیگر بازارها نیز عرضه کند، بنابراین در صورت شنیدن اخبار مورد نظر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال