مشخصات گوشی Vibe X3 Lite لنوو لو رفت؛ صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، رم 2 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی

انتظار می‌رود گوشی vibe X3 Lite شرکت لنوو، نسخه ارزان‌تر گوشی Lenovo vibe X باشد (مورد اخیر توسط شرکت موتورولا طراحی شده است). اسم رمز “Legend K51c78 lemon X3 Lite” بر روی این گوشی قرار گرفته و با نگاهی به مشخصات دیگر آن متوجه این موضوع می‌شویم که دستگاه مزبور از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080 […]

انتظار می‌رود گوشی vibe X3 Lite شرکت لنوو، نسخه ارزان‌تر گوشی Lenovo vibe X باشد (مورد اخیر توسط شرکت موتورولا طراحی شده است). اسم رمز “Legend K51c78 lemon X3 Lite” بر روی این گوشی قرار گرفته و با نگاهی به مشخصات دیگر آن متوجه این موضوع می‌شویم که دستگاه مزبور از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080 × 1920 پیکسل برخوردار است. از طرفی این گوشی هوشمند دارای تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز می‌باشد. میزان حافظه RAM دو گیگابایت به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر ویژگی‌های فنی این گوشی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل بوده و با استفاده از دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی آن نیز می‌توانید به عکاسی سلفی و همچنین مکالمات ویدئویی اقدام نمایید. با استفاده از باتری بسیار بزرگ 3300 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توانید روزهای زیادی را بدون شارژ کردن دوباره گوشی سپری کنید. علاوه بر آن این گوشی به طور پیش‌فرض از نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی شرکت لنوو که می‌توان آن را با نام Lemon X3 Lite نیز شناخت به احتمال بسیار زیاد با قیمت خرید بسیار خوب نزدیک به 141 دلار وارد بازارهای فروش جهانی خواهد شد. این گوشی از شبکه نسل چهار پشتیبانی خواهد کرد و ضخامت بدنه آن برابر 8.7 میلی‌متر خواهد بود. یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت کاربر در زیر ماژول دوربین اصلی گوشی (در بخش پشتی گوشی) قرار خواهد داشت و علاوه بر آن نسخه‌های رنگی این گوشی شامل رنگ‌های بدنه سفید، مشکی، نقره‌ای و طلائی می‌شوند.

با فرض بر اینکه این گوشی توسط شرکت لنوو تولید شده و به فروش خواهد رسید، vibe X3 Lite گوشی دیگری از کشور چین خواهد بود که با قیمت بسیار خوب خود و البته به همراه حسگر اثر انگشت، سود نسبتا خوبی را نصیب این شرکت بزرگ و مشهور می‌کند. در صورت معرفی رسمی این گوشی توسط شرکت لنوو، حتما اطلاعات مربوط به زمان خرید گوشی، قیمت رسمی آن و همچنین مشخصات فنی دقیق آن را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

x3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال