لنوو گوشی هوشمند مچی خود را به نمایش گذاشت

در مراسمی رسمی که امروز لنوو در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار کرد، این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد. پیتر هارتنسیوس، مدیر ارشد بخش فناوری لنوو نمایشگری را به نمایش گذاشت که قابلیت خم شدن داشته و می‌تواند دور مچ دست جمع شود. شاید رونمایی از این فناوری جدید، مسیر اصلی این شرکت […]

در مراسمی رسمی که امروز لنوو در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار کرد، این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد. پیتر هارتنسیوس، مدیر ارشد بخش فناوری لنوو نمایشگری را به نمایش گذاشت که قابلیت خم شدن داشته و می‌تواند دور مچ دست جمع شود. شاید رونمایی از این فناوری جدید، مسیر اصلی این شرکت به جهت راه یافتن در حوزه طراحی و تولید دستگاه‌های بدون لولا باشد.

فیلم‌نامه‌نویس مشهور مگان مک‌کارتی در طی این مراسم این محصول جدید را به همگان نشان داده و آن را معرفی کرد. در این رویداد او یک گوشی‌ هوشمند که به نظر می‌آمد نمایشگر آن روشن و فعال باشد را دور مچ دست خود پیچید. البته در هنگام انجام این کار، صدای شکستن یک چیز کاملا به گوش می‌رسید اما در نهایت همه چیز به طور کامل درست و مناسب بود و گوشی هوشمند همانند یک دست‌بند دور مچ دست او قرار گرفت. در ادامه او یک تبلت با نمایشگر روشن با قابلیت خمیده شدن را در دست گرفته و آن را از وسط خم کرد. سپس آن را در کنار گوش خود گرفت و وانمود کرد که در حال برقراری یک تماس است.

Jun-09-2016+13-14-29

در ادامه کار مدیر ارشد بخش فناوری لنوو به طور کاملا مختصر در مورد فناوری نمایشگرهای جدید این شرکت توضیح داد. او گفت که: “چه چیزهایی در کنار نمایشگر می‌بایست در یک دستگاه‌ به این شکل خم شود؟ نمایشگر خمیده نیاز به بخش‌های دیگری نیز دارد تا بتواند به آن صورت خم شوند. این اجزا شامل باتری، مادربورد و دیگر سخت‌افزار‌های این چنینی هستند که هر دفعه می‌بایست خمیده شده و سپس به حالت اولیه برگردند. این ایده برای استفاده در دستگاه‌ها بسیار جالب خواهد بود. اما فعلا تا به این لحظه پیشرفت کاملی حاصل نشده است. در واقع گوشی‌های هوشمند تاشو هنوز به طور کامل قابل استفاده و کاربردی نیستند.”

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال