لنوو گوشی Lemon 3 خود را در MWC رسما معرفی خواهد کرد

شرکت لنوو در ماه گذشته میلادی، از گوشی هوشمند Lemon 3 خود رونمایی کرده و آن را روانه بازارهای چین کرده بود. این رونمایی تنها مختص همین کشور بوده و در سایر بازارهای جهانی عرضه نشده بود که حال این شرکت قصد دارد به‌زودی این کار را انجام دهد. بر اساس گزارشات جدید، این شرکت […]

شرکت لنوو در ماه گذشته میلادی، از گوشی هوشمند Lemon 3 خود رونمایی کرده و آن را روانه بازارهای چین کرده بود. این رونمایی تنها مختص همین کشور بوده و در سایر بازارهای جهانی عرضه نشده بود که حال این شرکت قصد دارد به‌زودی این کار را انجام دهد.

بر اساس گزارشات جدید، این شرکت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی خبر از رونمایی یک گوشی جدید در کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) داده که گوشی مذکور شباهت بسیاری به Lemon 3 دارد. این بدان معناست که به‌زودی شاهد در دسترس قرار گرفتن Lemon 3 در سایر کشورها خواهیم بود که احتمالا اولین کشور میزبان آن هم کشور 72 ملت یعنی هند باشد. البته این مسئله به این خاطر عنوان شد که تیزر تبلیغاتی مذکور، از طریق اکانت توییتر شعبه هندوستان لنوو منتشر شده و بر همین اساس هم گمان می‌رود که هندوستان اولین بازار این گوشی باشد.

lenovo1

گوشی Lemon 3 را می‌توان اساسا رقیب لنوو برای گوشی Redmi 3 شیائومی دانست که حتی قیمتی مشابه با آن و در حدود 100 دلار دارد که قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. البته قیمت پایین آن دلیل بر سخت‌افزار ضعیف نیست چرا که این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل به همراه دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‌دراگون 616 کوالکام (با پردازنده 8 هشت‌ هسته‌ای کورتکس A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز)، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی، پشتیانی از ارتباطات مخابراتی LTE، پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان و یک باتری 2750 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. همچنین این گوشی اندروید 5.1 آبنبات‌چوبی را اجرا می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال