لنوو مانیتور گیمینگ جدید خود موسوم به Y27g را معرفی کرد؛ نمایشگری منحنی

زمانی که صحبت در مورد محصولات و نمایشگرهایی با صفحه‌نمایشی منحنی در میان باشد، احتمالا نام شرکت‌هایی همچون ال‌جی و سامسونگ در ذهنتان خواهد آمد. اما اخیرا شرکت بزرگ لنوو که در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی کامپیوتر در جهان به حساب می‌آید، نمایشگری خمیده و گیمینگ را با نام Y27g معرفی نموده که البته شاید […]

زمانی که صحبت در مورد محصولات و نمایشگرهایی با صفحه‌نمایشی منحنی در میان باشد، احتمالا نام شرکت‌هایی همچون ال‌جی و سامسونگ در ذهنتان خواهد آمد. اما اخیرا شرکت بزرگ لنوو که در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی کامپیوتر در جهان به حساب می‌آید، نمایشگری خمیده و گیمینگ را با نام Y27g معرفی نموده که البته شاید این انحنا از تصاویر منتشر شده آن به خوبی دیده نشود.

جدای از اینکه چه تکنولوژی‌های پیچیده و پیشرفته‌ای در این نمایشگر به کار گرفته شده است، نمایشگرهایی با صفحه‌ی خمیده عملکردی بسیار بهتر از نمایشگرهایی با صفحه‌نمایش صاف داشته و می‌توانند با نمایش بهتر محیط اطراف، تجربه‌ی بهتری را در انجام بازی‌های FPS و RTS پیش روی کاربران قرار دهد.

Lenovo-Y27-Curved-Gaming-G-SYNC-Monitor-side

نمایشگر Y27g صفحه‌نمایشی 27-اینچی با میزان خمیدگی R1800 داشته و البته رزولوشن آن نیز متاسفانه 1920×1080 می‌باشد، پس اگر شما به دنبال نمایشگری با رزولوشن بالاتر هستید، باید سراغ چیزی جز این محصول جدید باشید. از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر می‌توان به تاخیر زمانی 8 میلی‌ثانیه (که برای یک نمایشگر گیمینگ مقداری بالاست)، سرعت بازخوانی 144 هرتز، شدت روشنایی 300 و نرخ کنتراست 3000:1 به همراه پشتیبانی از تکنولوژی G-SYNC شرکت انویدیا، اشاره نمود.

همچنین سازندگان یک خروجی هدفون و چهار پورت USB 3.0 را در این نمایشگر تعبیه کرده‌اند تا کاربران بتوانند حداکثر استفاده را از پورت‌های این نمایشگر داشته باشند. در نهایت باید اشاره داشته باشیم که قیمت نهایی نمایشگر گیمینگ و خمیده Lenovo Y27G، چیزی در حدود 549 دلار اعلام شده و قرار است از ماه ژوئن سال جاری، وارد بازار گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال