لنوو رسما از لپ‌تاپ Yoga 700 پرده برداشت

امروز لنوو به طور رسمی دو لپ‌تاپ تبدیل شدنی جدید را با اندازه‌های 11.6 و 14 اینچی معرفی کرد. در حالی که این دو از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و نمی‌توان فرق خاصی را میان آن‌ها دید، از لحاظ سخت‌افزاری می‌توان گفت که دارای تفاوت بسیار زیادی هستند. باهم نگاهی به […]

امروز لنوو به طور رسمی دو لپ‌تاپ تبدیل شدنی جدید را با اندازه‌های 11.6 و 14 اینچی معرفی کرد. در حالی که این دو از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و نمی‌توان فرق خاصی را میان آن‌ها دید، از لحاظ سخت‌افزاری می‌توان گفت که دارای تفاوت بسیار زیادی هستند. باهم نگاهی به دو لپ‌تاپ معرفی شده‌ی این شرکت چینی می‌اندازیم.

مدل 14 اینچی لپ‌تاپ لنوو یوگا 700 از سری پردازنده‌های Core i7 Skylake شرکت اینتل استفاده کرده است. پردازنده‌ی گرافیکی استفاده شده در این لپ‌تاپ نیز بازهم از شرکت اینتل انتخاب شده و از سری  HD Graphics 520 در این لپ‌تاپ استفاده شده است. البته در صورت تمایل می‌توانید کارت گرافیک شرکت انویدیا GeForce GT 940M را نیز به این لپ‌تاپ اضافه کنید. مدل پایه‌ی این لپ‌تاپ دارای حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی بوده و از فضای داخلی 128 گیگابایتی هم برخوردار است. البته مدل 256 گیگابایتی این لپ‌تاپ نیز برای خرید موجود خواهد بود.

مدل 14 اینچی این لپ‌تاپ تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد. باتری استفاده شده در این لپ‌تاپ 4 سلولی بوده و ظرفیتی 45 وات ساعتی دارد. دو درگاه یو‌اس‌بی 3 و یک درگاه یو‌اس‌بی 2 برای شارژ دستگاه به علاوه خروجی HDMI به همراه ورودی کارت خوان از دیگر موارد استفاده شده در این لپ‌تاپ می‌توان نام برد. در نهایت لنوو برای این لپ‌تاپ اسپیکرهای داخلی استوریو و شبکه‌ی بی‌سیم Wi-Fi نیز قرار داده است.

لنوو رسما از لپ‌تاپ تبدیل شدنی Yoga 700 پرده برداشت

مدل 11 اینچی این لپ‌تاپ از مشخصات فنی ضعیف‌تری برخوردار است. این لپ‌تاپ دارای پردازنده  Intel Core m3 بوده و پردازنده‌ی گرافیکی  Intel HD Graphics 515 را شامل می‌شود. باتری 40 وات ساعتی این لپ‌تاپ به علاوه اندازه‌‌ی کوچک‌تر آن باعث شده تا وزن لپ‌تاپ به 1.1 کیلوگرم کاهش یابد. لپ‌تاپ 11 اینچی لنوو یوگا 700 دارای 4 گیگابایت رم بوده و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات برای آن تعبیه شده است. در این لپ‌تاپ تنها شاهد یک درگاه یو‌اس‌بی 3 به همراه درگاه خروجی Mini HDMI هستیم.

 

مدل 11 اینچی لپ‌تاپ یوگای لنوو 469 دلار قمیت دارد و مدل 14 اینچی آن 799 دلار قیمت‌گذاری شده است. لنوو این دو لپ‌تاپ را از ماه آینده وارد بازار می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال