گوشی هوشمند A7010 لنوو قبل از رونمایی رخ نمایان کرد

شرکت بزرگ لنوو که حالا تلاش می‌کند خود را به عنوان یک تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند معرفی کند، رونمایی از گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به A7010 را در دستور کار دارد؛ اما ظاهرا این دستگاه پیش از رونمایی رسمی در لیست محصولات یک فروشگاه آنلاین رومانیایی برای فروش در دسترس قرار گرفته و بدین ترتیب مشخصات […]

شرکت بزرگ لنوو که حالا تلاش می‌کند خود را به عنوان یک تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند معرفی کند، رونمایی از گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به A7010 را در دستور کار دارد؛ اما ظاهرا این دستگاه پیش از رونمایی رسمی در لیست محصولات یک فروشگاه آنلاین رومانیایی برای فروش در دسترس قرار گرفته و بدین ترتیب مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر آن لو رفته است.

lenovo a7010

بر اساس آنچه در این وب‌سایت ذکر شده است، گوشی A7010 لنوو از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، اسپیکرهای دوگانه 1.5 وات به همراه صدای دالبی اتم در جلوی دستگاه، 3 میکروفون داخلی به منظور کاهش نویز صدا، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار فازی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است.

res_57d7027501f7f6d96e7ee02ec0a43a9b_full همچنین قلب تپنده این گوشی را پردازنده MT6753 مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم تشکیل داده و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت میکرو‌اس‌دی نیز برای ذخیره اطلاعات به یاری کاربران خواهد آمد. این محصول تازه‌نفس لنوو قدرت موردنیاز خود را از یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی تامین کرده و قرار است میزبان نسخه 5.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی باشد.

در مورد قیمت گوشی‌هوشمند A7010 لنوو اطلاعاتی در دست نیست و برای فهمیدن این موضوع باید تا زمان رونمایی رسمی آن منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال