لنوو از نسخه چوبی 4K Note رونمایی کرد

شرکت لنوو به تازگی نسخه‌ای جدید از گوشی محبوب خود با نام K4 Note را در کشور هند عرضه کرده است. این نسخه جدید که Wooden Edition (نسخه چوبی) نامیده می‌شود به پنل خلفی گوشی ظاهر بسیار زیبای چوبی می‌دهد. البته لازم به ذکر است که یک روکش بسیار باریک از جنس پلی‌کربنات بر روی آن کشیده شده […]

شرکت لنوو به تازگی نسخه‌ای جدید از گوشی محبوب خود با نام K4 Note را در کشور هند عرضه کرده است. این نسخه جدید که Wooden Edition (نسخه چوبی) نامیده می‌شود به پنل خلفی گوشی ظاهر بسیار زیبای چوبی می‌دهد. البته لازم به ذکر است که یک روکش بسیار باریک از جنس پلی‌کربنات بر روی آن کشیده شده است تا به تقویت و استحکام آن کمک نماید.

دیگر بخش‌های این گوشی مشابه نسخه استاندارد K4 Note لنوو است. این به آن معنا است که این نسخه نیز از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی، تراشه MT6753 مدیاتک، بلندگوهای استریو از نوع Dolby Atmos، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و دیگر موارد این چنینی برخوردار است.

نسخه چوبی K4 Note لنوو کمی گران قیمت از نسخه معمولی خواهد بود. به منظور خریداری این گوشی هوشمند لوکس می‌بایست تقریبا 171 دلار بپردازید. این در حالی است که قیمت نسخه استاندارد و معمولی آن 164 دلار برآورد می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال