لنوو از دو گوشی ‌هوشمند Phab 2 و Phab 2 Plus پرده برداشت

شرکت لنوو به تازگی در شهر سان فرانسیسکو جایی که موتورولا از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرد، به طور رسمی محصولات جدید خود را معرفی نمود. در واقع طی این مراسم چند گوشی هوشمند جدید از دو سری متفاوت به نمایش گذاشته شد. Lenovo Phab2 Pro اولین نمونه از گوشی‌های هوشمند در دنیا است که در بخش دوربین […]

شرکت لنوو به تازگی در شهر سان فرانسیسکو جایی که موتورولا از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرد، به طور رسمی محصولات جدید خود را معرفی نمود. در واقع طی این مراسم چند گوشی هوشمند جدید از دو سری متفاوت به نمایش گذاشته شد. Lenovo Phab2 Pro اولین نمونه از گوشی‌های هوشمند در دنیا است که در بخش دوربین خود فناوری‌های شرکت گوگل و تانگو را ترکیب کرده تا دستگاه بتواند به طور سه بعدی اجسام فیزیکی را تشخیص دهد.

لازم به ذکر است که دو گوشی هوشمند دیگر فاقد این تکنولوژی هستند. اما از نظر قیمتی این دو گوشی برای رقابت با تلفن‌های هوشمند مقرون به صرفه بازار برای فروش عرضه خواهند شد. در حقیقت شرکت لنوو این دو گوشی را به منظور به دست آوردند سهم بیشتری از بازارهای ایالات متحده به این کشور خواهد فرستاد.

همانند گوشی Lenovo Phab2 Pro، نسخه‌های Phab2 و Phab2 Plus نیز دارای نمایشگری 6.4 اینچی هستند. گوشی Phab2 دارای پنل نمایشی IPS بوده و دقت تصویری برابر با اچ‌دی را ارائه می‌دهد. این گوشی از تراشه 8735 شرکت مدیاتک با چهار هسته پردازشی در بخش CPU و سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت بوده و از طرفی قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی نیز دارای دقتی برابر با 13 مگاپیکسل است.

در بخش زیر شاهد تصاویر گوشی Phab2 لنوو هستید:

اما گوشی Phab2 Plus، یک دستگاه میان‌رده به حساب آمده و برخلاف نسخه Phab2، از نمایشگری 6.4 اینچی و IPS با دقت 1080p برخودار خواهد بود. تراشه داخل آن از نوع 8783 مدیاتک با چهار هسته پردازشی CPU بوده و از طرفی از سه گیگابایت حافظه رم نیز برخودار خواهد بود. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت بوده و از طرفی قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

در بخش زیر شاهد تصاویر گوشی Phab2 Plus لنوو هستید:

در مقایسه با Phab2 در بخش ماژول دوربین، گوشی Phab2 Plus لنوو پیشرفت‌های خوبی داشته است. نسخه پلاس به منظور تغییر ظاهر پشتی دستگاه و البته استفاده از فناوری فوکوس مجدد بعد از ثبت عکس، در بخش پشتی دارای دوربین‌های اصلی دو گانه می‌باشد. در کنار آن در این بخش شاهد حضور سیستم فوکوس خودکار لیزری و همچنین حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت هستیم.

گوشی‌های هوشمند Phab2 و Phab2 Plus لنوو قرار است در تابستان امسال به بازارهای فروش عرضه شوند. این گوشی‌ها به ترتیب 199 و 299 دلار قیمت خواهند داشت. لازم به ذکر است که این سری از گوشی‌ها بیشتر به منظور فروش بهتر در کشور ایالات متحده طراحی و تولید شده‌اند.