گوشی‌هوشمند لنوو Vibe X3 توانست گواهی آژانش TENNA را دریافت کند

گوشی‌هوشمند لنوو Vibe X3 که پیش از این بخشی از شایعات منتشر شده در ماه فوریه پیرامون 5 گوشی جدید این شرکت بود و در اوایل همین ماه هم در بنچ‌مارک GFXBench حضور داشت، سرانجام توانست گواهی آژانس تنظیم مخابراتی چین موسوم به TENNA را دریافت کند. بر اساس لیست TENNA این گوشی‌هوشمند ابعادی در […]

گوشی‌هوشمند لنوو Vibe X3 که پیش از این بخشی از شایعات منتشر شده در ماه فوریه پیرامون 5 گوشی جدید این شرکت بود و در اوایل همین ماه هم در بنچ‌مارک GFXBench حضور داشت، سرانجام توانست گواهی آژانس تنظیم مخابراتی چین موسوم به TENNA را دریافت کند.

بر اساس لیست TENNA این گوشی‌هوشمند ابعادی در حدود 154×76.4×9.4 میلی‌متر و وزنی 175 گرمی خواهد داشت. Vibe X3 از یک چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 810، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برخوردار خواهد بود.

vibe x3-2

در مورد دوربین هم این گوشی‌هوشمند از یک دوربین اصلی با سنسور فوق‌العاده 21 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره‌ خواهد برد. فبلت جدید لنوو همچنین از ارتباطات LTE پشتیبانی کرده، دو بلندگو در جلوی خود داشته و سیستم‌عامل اندروید نسخه 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال