[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] لکسوس با معرفی خودروی LC 500، غیر ممکن را به ممکن تبدیل کرد!

اگر شما هم با معرفی خودروی قدرتمند LF-FC Concept در نمایشگاه توکیو که ماه اکتبر برگزار شده بود، شیفته‌ی طراحی فوق‌العاده این اتومبیل شده بودید، باید بدانید که در نمایشگاه خودرو دیترویت، لکسوس پرچم‌داری جدید را با نام LC 500 معرفی نمود. این خودروی قدرتمند دو در که با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، توانایی رقابت با […]

اگر شما هم با معرفی خودروی قدرتمند LF-FC Concept در نمایشگاه توکیو که ماه اکتبر برگزار شده بود، شیفته‌ی طراحی فوق‌العاده این اتومبیل شده بودید، باید بدانید که در نمایشگاه خودرو دیترویت، لکسوس پرچم‌داری جدید را با نام LC 500 معرفی نمود. این خودروی قدرتمند دو در که با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، توانایی رقابت با خودروهای لوکس و رده‌بالای مرسدس‌بنز را داشته، یکی از بهترین اتومبیل‌هایی بود که در نمایشگاه دیترویت معرفی شد.

اصل و نسب این خودرو نیز به خوبی مشخص است، LF-FC از تبار خانواده سِدان شرکت لکسوس بوده و طراحی آن از Lexus LS گرفته شده است و به نظر می‌رسد که خودروی فعلی لکسوس نیز همین اتومبیل باشد.

Lexus LC 500 does the impossible - concept made real 2

شاید درهای عقبی خودروی LS که حالتی مخفی داشت را به یاد داشته باشید، در محصول جدید این شرکت نیز شاید به دنبال این درها باشید. اما باید بدانید که مهندسین لکسوس تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند این درها را حتی از گذشته نیز مخفی‌تر کرده و حتی می‌بینیم که این درها حالا به صورت کامل حذف شده‌اند.

این محصول با ویژگی‌های فوق‌العاده و استانداردهایی که دارد می‌تواند به عنوان بهترین خودرویی که تا کنون لکسوس تولید کرده، شناخته شود. همچنین استانداردهای مسابقات اتومبیل‌رانی نیز در این محصول به کار گرفته شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا LF-FC Concept یک سر و گردن بالاتر از دیگر محصولات این شرکت باشد.

Lexus LC 500 does the impossible - concept made real 3

عملکرد این خودرو نیز به مدد وجود موتور V8 از RC F، در سطح بالایی بوده و قادر به تولید نیروی 467 اسب‌بخاری می‌باشد. همچنین این خودرو اولین محصولی لکسوس با جعبه‌دنده 10-تایی به حساب می‌آید و سازندگان نیز مدعی شده‌اند که این محصول می‌تواند در عرض 4.5 ثانیه، از سرعت صفر به 65 مایل بر ساعت برسد.

شاید اگر بگوییم که دور موتور این اتومبیل قدرتمند، 3000 دور در دقیقه می‌باشد، بخواهید در مورد صدای بالایی که تولید می‌کند نظر دهید. اما اینطور نیست و باید بدانید که با وجود فناوری‌ها و راهکارهای بسیار خوبی که لکسوس به کار گرفته، هیچ صدایی به کابین اصلی نخواهد رسید.

Lexus LC 500 does the impossible - concept made real 4

در کنار اینکه این خودرو بسیار قدرتمند بوده، ویژگی‌های فوق‌العاده خوبی نیز دارد که می‌تواند آن را در زمره‌ی خودروهای لوکس قرار دهد و همین موضوع دلیل آن است که می‌گوییم که عرضه‌ی چنین محصولی از لکسوس کمی بعید به نظر می‌رسید.

اگر سیستم صوتی پیش‌فرض Pioneer که در این اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته نیز برای کاربران کافی نباشد، امکان سفارش بسته‌ی Mark Levinson نیز وجود دارد که می‌تواند تجربه‌ای باورنکردنی را پیش روی شما قرار دهد.

Lexus LC 500 does the impossible - concept made real 5

هنوز قیمتی که لکسوس برای این خودرو در نظر گرفته به صورت قطعی مشخص نشده اما انتظار می‌رود Lexus LC 500 در با قیمتی در حدود 95,000 دلار و از سال 2017، وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال