فرش قرمز ماه آوریل برای عرضه‌ی تلفن‌های میان رده‌ی ال‌جی

ماه فوریه و درست پیش از کنگره جهانی موبایل 2015 بود که شاهد معرفی 4 تلفن میان‌رده‌‌ی Magna، Joy، Spirit و Leon توسط شرکت ال‌جی بودیم. حالا به زمان عرضه‌ی این تلفن‌های هوشمند که ماه آوریل می‌باشد، رسیده‌ایم و ال‌جی نیز از عرضه‌ی این 4 گوشی‌هوشمند محبوب خبر داده است. پرچم‌دار این تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده، تلفن هوشمند LG […]

ماه فوریه و درست پیش از کنگره جهانی موبایل 2015 بود که شاهد معرفی 4 تلفن میان‌رده‌‌ی Magna، Joy، Spirit و Leon توسط شرکت ال‌جی بودیم. حالا به زمان عرضه‌ی این تلفن‌های هوشمند که ماه آوریل می‌باشد، رسیده‌ایم و ال‌جی نیز از عرضه‌ی این 4 گوشی‌هوشمند محبوب خبر داده است.

پرچم‌دار این تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده، تلفن هوشمند LG Magna با صفحه نمایش 5 اینچی و وضوح تصویر 720p، هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بوده که همراه با اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی و باتری 2540 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. این تلفن‌هوشمند قدرتمند با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای و کلاک 1.3 گیگاهرتز و پشتیبانی از شبکه‌ی +21Mbps HSPA عرضه خواهد شد. البته نسخه‌ی LTE از این تلفن، با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای و کلاک 1.2 گیگاهرتز، در کنار پشتیبانی از شبکه‌ی Cat. 4 LTE در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

LG Spirit مشخصاتی مشابه با Magna داشته با این تفاوت که صفحه نمایش آن 4.7 اینچ اندازه داشته و از یک باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. همچنین، دوربین پشتی این ‌گوشی‌هوشمند سنسوری 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز سنسوری 1 مگاپیکسلی دارد.

گوشی هوشمند LG Leon نیز تراشه‌ای مشابه استفاده می‌کند اما صفحه‌ نمایش آن، 4.5 اینچی بوده و وضح تصویر آن نیز 480×854 می‌باشد که مناسب یک تلفن میان‌رده است. دوربین جلویی این تلفن هوشمند، چندان قدرتمند نیست و شما تنها با یک دوربین VGA رو‌به‌رو هستید که سبب شده این تلفن، بیشتر محصولی اقتصادی باشد. نسخه‌ی 3G این تلفن هوشمند در دو مدل با رم‌های 768MB و 1 گیگابایت، دوربین‌های 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی و حافظه‌های داخلی 8 گیگابایتی و 4 گیگابایتی عرضه می‌شوند که تنوع بالایی برای خریداران به وجود آورده است. از سوی دیگر، نسخه‌ی LTE از این تلفن هوشمند نیز با دوربین 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود.

آخرین و البته پایین‌رده‌ترین مدل از این تلفن‌های میان‌رده، LG Joy نام داشته و با اندروید 4.4 و صفحه‌ نمایش 4 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول ال‌جی اصلا ظرافت دیگر تلفن‌های این شرکت را نداشته و ضخامت آن، 11.9 میلی‌متر است. پردازنده‌ی دو هسته‌ای، 512 مگابایت حافظه‌ی رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند به حساب می‌آیند.

اما آیا ال‌جی موفق می‌شود که بازار تلفن‌های میان‌رده را که هوآوی تسلط خوبی بر روی آن دارد، دگرگون سازد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال