ال‌جی در سال 2015 حدود 60 میلیون گوشی‌هوشمند فروخته است

با ورود به حساب دو شرکت ال‌جی و Oppo و بررسی آن به‌خوبی می‌توان فهمید که یکی به‌عنوان یک برند محبوب جای خود را تثبیت کرده و دیگری هنوز یک شرکت نوپا در چین است. در حقیقت صبح امروز خبری مبنی بر اینکه Oppo چینی توانسته است تنها در سال 2015 حدود 50 میلیون گوشی […]

با ورود به حساب دو شرکت ال‌جی و Oppo و بررسی آن به‌خوبی می‌توان فهمید که یکی به‌عنوان یک برند محبوب جای خود را تثبیت کرده و دیگری هنوز یک شرکت نوپا در چین است. در حقیقت صبح امروز خبری مبنی بر اینکه Oppo چینی توانسته است تنها در سال 2015 حدود 50 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند، منتشر گردید و این در شرایطی است که طبق بررسی‌های به‌عمل آمده شرکت کره‌ای ال‌جی که به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی دستگاه‌های الکترونیکی به شمار می‌رود، 60 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 به فروش رسانده است. این خبر در واقع بدین معنی است که شرکت تازه تاسیسی همچون Oppo از نظر میزان فروش چندان فاصله‌ای با رکورد فروش ال‌جی با سابقه ندارد.

حدود 15.3 میلیون گوشی هوشمند این شرکت در سه ماهه پایانی سال به فروش رسیده که 11 میلیون از آن‌ها مدل‌های LTE بوده است. این مسئله به خودی خود یک موفقیت به حساب می‌آید یعنی درست از زمانی که اولین نشانه‌های گوشی‌های LTE ال‌جی در بازار پدیدار گردید؛ منجر به پیش افتادن 10 میلیونی فروش شد.

با توجه به اینکه ال‌جی قصد دارد برای سال آینده خود دو پرچمدار معرفی کند (همانند سایر رقبای قدرتمند خود در این صنعت نظیر گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ و یا آیفون 6 و 6 اس اپل ) چنین به نظر می‌رسد که این شرکت سیر تحولی رو به رشدی را آغاز نموده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال