گوشی Oppo R11 در بنچمارک AnTuTu رویت شد

دو گوشی‌هوشمند OPPO R9 و R9 Plus گوشی‌های بسیار موفقی برای شرکت Oppo بودند و به همین علت این شرکت تصمیم دارد تا جانشین این دو گوشی را موسوم به  OPPO R11 به زودی معرفی کند. به همین منظور، گوشی مورد اشاره در بنچمارک AnTuTu  رویت شده است و می‌توان از همین طریق، اطلاعات بسیار بیشتری را […]

دو گوشی‌هوشمند OPPO R9 و R9 Plus گوشی‌های بسیار موفقی برای شرکت Oppo بودند و به همین علت این شرکت تصمیم دارد تا جانشین این دو گوشی را موسوم به  OPPO R11 به زودی معرفی کند. به همین منظور، گوشی مورد اشاره در بنچمارک AnTuTu  رویت شده است و می‌توان از همین طریق، اطلاعات بسیار بیشتری را کسب کرد. پشی از این نیز تصاویر متعددی از این گوشی‌هوشمند فاش شده و انتظار می‌رود که طی روزهای آینده، نسخه‌ی پلاس آن نیز در دنیای مجازی رویت شود.

براساس بنچمارک AnTuTu، گوشی مورد اشاره به نمایشگری فول‌اچ‌دی مجهز می‌شود و در حالی که در این بنچمارک اندازه‌ی نمایشگر مشخص نشده، انتظار می‌رود تا با نمایشگری 5.5 اینچی روبه‌رو شویم. گوشی OPPO R11 به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و چیپست اسنپ‌دراگون 660 روانه بازار خواهد شد و پردازنده‌ی گرافیکی  Adreno 512 نیز مسئولیت پردازش کارهای گرافیکی گوشی را برعهده خواهد گرفت.

شایعات گذشته همگی حاکی از این بودند که گوشی جدید شرکت Oppo به دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 20 مگاپیکسلی برای دوربین جلو مجهز می‌شود اما در این بنچمارک، سنسور 20 مگاپیکسلی هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین جلو ثبت شده است. از آن‌جایی که تقریبا مطمئن هستیم که این گوشی به دوربینی دوگانه مجهز می‌شود به نظر می‌رسد در کنار سنسور 20 مگاپیسکلی، سنسوری 12 مگاپیکسلی نیز برای دوربین دوم در نظر گرفته شده باشد. در هنگام ثبت بنچمارک ، اندروید 7.1.1 بر روی گوشی رویت شده است.

همان‌طور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره کردیم، تاکنون تصاویر متعددی از گوشی  OPPO R11 فاش شده و به تازگی این گوشی در یک تبلیغ تلوزیونی نیز رویت شده است.  OPPO R11 بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و حسگر اثر انگشت آن در دکمه‌ی Home گوشی قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی که زمان زیادی از عرضه‌ی گوشی قبلی این سری می‌گذرد به نظر می‌رسد زمان زیادی طول نخواهد کشید تا شاهد گوشی جدید این شرکت باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال