ال‌جی سرانجام از گوشی‌هوشمند LG Class رونمایی کرد؛ فلزی مقرون‌به‌صرفه

شرکت بزرگ ال‌جی سرانجام به شایعات پایان داده و از گوشی‌هوشمند LG Class رونمایی کرد. برخلاف شایعات گذشته، این دستگاه یک فبلت نیست اما یک گوشی 5 اینچی با مشخصات نسبتاً معمولی است. بر اساس گفته ال‌جی، LG Class یک ساختار نازک فلزی داشته و مقرون به‌صرفه است. صفحه‌نمایش 5 اینچی این دستگاه، رزولوشن 720×1280 […]

شرکت بزرگ ال‌جی سرانجام به شایعات پایان داده و از گوشی‌هوشمند LG Class رونمایی کرد. برخلاف شایعات گذشته، این دستگاه یک فبلت نیست اما یک گوشی 5 اینچی با مشخصات نسبتاً معمولی است.

بر اساس گفته ال‌جی، LG Class یک ساختار نازک فلزی داشته و مقرون به‌صرفه است. صفحه‌نمایش 5 اینچی این دستگاه، رزولوشن 720×1280 پیکسل داشته و با یک شیشه که در گوشه‌های دستگاه حالت منحنی دارد، پوشیده شده است.

LG-Class

در قلب این گوشی‌هوشمند، یک چیپست چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 410 قرار گرفته و دستگاه اندروید 5.1.1 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های LG Class می‌توان به برخورداری از NFC، بلوتوث نسخه 4.1، اسپیکر 1 واتی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، باتری 2050 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض و پشتیبانی از ارتباطات LTE نیز اشاره کرد. یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته و دوربین سلفی این گوشی مانند ال‌جی جی 4، سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. این محصول جدید غول کره‌ای تبار دنیای فناوری دارای ابعادی معادل 142×71.8×7.4 میلی‌متری بوده و وزنی 147 گرمی دارد.

LG-Class (3)

این گوشی‌هوشمند که در کره جنوبی رونمایی شده است، از این ماه توسط تمام اپراتورهای مخابراتی این کشور با قیمتی در حدود 339 دلار عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری پیرامون زمان عرضه این گوشی‌هوشمند یا دستگاهی شبیه به آن در سایر بازارهای جهانی در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال