ال‌جی از پرچم‌دار G5 خود دوم اسفندماه رونمایی خواهد کرد

پرچم‌دار آینده شرکت کره‌ای تبار ال‌جی یعنی G5 که تاکنون نقل بسیاری از گزارشات و شایعات متعدد بوده، قرار است رسما در کنفرانس جهانی موبایل امسال که در اواخر ماه جاری میلادی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، رونمایی شود. این موضوع که پیش از این قابل پیش‌بینی بود را ال‌جی رسما تایید کرده […]

پرچم‌دار آینده شرکت کره‌ای تبار ال‌جی یعنی G5 که تاکنون نقل بسیاری از گزارشات و شایعات متعدد بوده، قرار است رسما در کنفرانس جهانی موبایل امسال که در اواخر ماه جاری میلادی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، رونمایی شود. این موضوع که پیش از این قابل پیش‌بینی بود را ال‌جی رسما تایید کرده و حتی تاریخ دقیق آن را هم معین کرده است.

بر اساس گزارشات جدید، ال‌جی در رسانه‌های اجتماعی عنوان کرده است که جانشین پرچم‌دار سال گذشته این شرکت، در تاریخ دوم اسفندماه (21 فوریه) یعنی یک روز قبل از شروع کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.

نکته حائز اهمیت و البته قابل توجه در رابطه با این مسئله این است که رقیب دیرینه و هم‌وطن ال‌جی یعنی سامسونگ هم قصد دارد تا پرچم‌دار سری کهکشانی خود، گلکسی اس 7 را دقیقا در همان روز رونمایی کند. گفتنی است یکی از مدیران اجرایی ال‌جی در مصاحبه‌ای که ماه گذشته انجام داده، عنوان کرده است که ال‌جی آماده است تا گوی سبقت را از سامسونگ برباید.

شایان ذکر است که در شایعات و گزارشاتی که تاکنون در رابطه با گوشی G5 ال‌جی منتشر شده، آمده است که این گوشی از یک بدنه تماما فلزی با کمی خمیدگی (که برای اولین‌بار در یک پرچم‌دار ال‌جی شاهد آن خواهیم بود)، یک صفحه‌نمایش 5.5 یا 5.6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل با حداقل حاشیه نسبت به قاب جلوی دستگاه، یک چیپست اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی، حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه در قاب پشتی برخوردار بوده و برخلاف سنت دیرینه این شرکت، این‌بار دکمه‌های تنظیم صدا در لبه کناری این گوشی تعبیه شده‌اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال