ال‌جی 16 شهریورماه را تاریخ رونمایی از LG V20 اعلام کرده است

شرکت ال‌جی در سال 2015 دو گوشی پرچمدار را وارد بازار کرد. یکی از آنها جی4 نام داشت و دیگری نیز با نام وی10 شناخته می‌شود. گوشی هوشمند جی4 به عنوان یک دستگاه و محصول معمولی و استاندارد به حساب می‌آید که البته همه کاربران انتظار چنین طراحی را از ال‌جی داشتند. اما این در […]

شرکت ال‌جی در سال 2015 دو گوشی پرچمدار را وارد بازار کرد. یکی از آنها جی4 نام داشت و دیگری نیز با نام وی10 شناخته می‌شود. گوشی هوشمند جی4 به عنوان یک دستگاه و محصول معمولی و استاندارد به حساب می‌آید که البته همه کاربران انتظار چنین طراحی را از ال‌جی داشتند. اما این در حالی بود که وی10 یک محصول کاملا متفاوت نسبت به دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی کره‌ای بود. این گوشی جدید از یک نمایشگر 5.7 اینچی به همراه صفحه نمایش ثانویه در بخش جلویی گوشی برخوردار بود. از این رو این گوشی جدید با طراحی نوآورانه خود توجه بسیاری از کاربران دنیا را به سمت خود جلب نمود. به همین دلیل هم اینک بسیاری از کاربران منتظر هستند تا ببینند ال‌جی در نسخه وی20 چه نوآوری‌های جدیدی را ارائه خواهد داد.

هم اکنون براساس آمار فروش گوشی هوشمند جی5 مشخص شده است که این موضوع براساس پیش‌بینی‌های شرکت ال‌جی به خوبی پیش نرفته است و بنابراین این شرکت امیدوار است با عرضه گوشی وی20 خود بتواند تا حدی این میزان از کاهش فروش خود را جبران نماید. این کمپانی در گذشته نیز این موضوع را تایید کرده بود که وی20 احتمالا یک ماه دیگر از راه خواهد رسید. از طرفی این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد. اما تا به امروز تاریخ دقیق عرضه فبلت جدید این شرکت را نمی‌دانستیم. تا به امروز که به طور رسمی این تاریخ اعلام شد. در حقیقت شرکت ال‌جی به طور رسمی اعلام کرده است که گوشی وی20 قرار است در تاریخ 6ام ماه سپتامبر (مصادف با 16ام شهریور ماه) در شهر سانفرانسیسکو معرفی گردد. مراسم معرفی آن در شهر سئول نیز در تاریخ 7ام سپتامبر برگزار خواهد شد. علاوه بر آن این شرکت یک تیزر به منظور معرفی رسمی آن منتشر کرده است که در بخش بالا شاهد آن هستید همان طور که در این تصویر شاهد آن هستید عبارات Play More (به معنای: بیشتر بازی کن) و the second story begins (به معنای: معرفی نسخه دوم) مشاهده می‌شود. این تصویر هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به مشخصات فنی این گوشی را فاش نکرده است اما درهر صورت ما از این گوشی هوشمند جدید انتظاراتی خواهیم داشت.

براساس گزارشات و شایعات منتشر شده طی ماه‌های اخیر گوشی هوشمند وی20 ال‌جی احتمالا از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی (1920 × 1080 پیکسل) برخوردار خواهد بود. نکته قابل توجه در این بخش مربوط به کاهش ابعاد نمایشگر این گوشی است و در کنار آن این مورد که به جای دقت QHD هنوز هم از همان دقت تصویر فول اچ‌دی استفاده خواهد شد. البته بهتر است بدانید که تمامی این اطلاعات مربوط به شایعات منتشر شده هستند و از طرفی این موضوع تنها مربوط به یک شایعه انتشار یافته از این گوشی است و از سویی دیگر به دلیل عدم انتشار خبرهای دیگر مجبور بودیم تنها به این سری زا اطلاعات اعتماد کنیم اما در هر صورت این موارد را تنها در حد یک شایعه قبول کنید. اما بهتر است بدانید که در کنار اطلاعات منتشر شده در مورد نمایشگر این گوشی، در این شایعه در زمینه مشخصات فنی دیگر این گوشی نیز مواردی ذکر شده است. این که وی20 ال‌جی در هر دو نسخه سه و چهار گیگابایتی (میزان حافظه رم) تولید خواهد شد و این که آن دو نگارش به ترتیب در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی (میزان حافظه داخلی) راهی بازار خواهد شد. این گوشی قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام که یک چیپ چهار هسته‌ای 64 بیتی است استفاده کند. میزان ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4000 میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن این گوشی سطح بالا از یک دوربین اصلی مجهز به حسگری با دقت 20 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. از طرفی براساس گزارشات منتشر شده احتمال می‌دهیم دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال